• Eeey.

    Uhmm i have to say something to you. Luister je ff en smijt je dit niet regelrecht in jouw prullenbal aub?
    Look, ik wil het gewoon ff zeggen dat ik het wil bijleggen en dat k weer vrienden met jouw wil zijn omdat ik die ruzie eigenlijk belachelijk vind. I know, ik ben in de fout gegaan maar jij toch ook wel niet dan? What i want to say is, jij bent een échte vriendin van mij geworden hier op Q en die vriendschap wil ik niet doenbreken door een domme ruzie over een rol. Jaah, je mag heus denken dat ik hier nu zit te slymen want dat is ook zo maar ik vertel eigenlijk alleen de waarheid. Zijn we niet wat wreed tegen elkaar geweest? Ik bedoel, schelen voor een domme rol >,< Is dat niet een beetje laag van ons allebei? Ik hoop écht waar met heel m'n hart en ziel dat je het me vergeeft want ik vergeef jou al alles.

    IK WIL NIET DAT ANDERE MENSEN DAN SIHAM HIER GAAN OP REAGEREN OF MIJ BEGINNEN KLEINEREN VAN ; ZIE JE WEL! JE KAN NIET ZONDER D'R WANT DAN LAAT IK DIT TOPIC METEEN SLUITEN EN IS ER MISSCHIEN NOG ALTIJD RUZIE!

    x

    Inderdaat lieverd <3 Wnat dat doen vrienden hea ;) Als ze ruzie hebben leggen ze het áltijd weer bij ^^

    jah dan ging dat weer over niks en begonnen die 2 weer x3


    when words fail, music speaks.

    JAAA =D

    ANNELIES LOVE YOU<3


    Lalalalalalalala.

    Finally Beesten, doe nooit meer zo stom !!

    Siham en Annelies moeten vriendjes blijven n_n

    x3liefords


    PoisonTrash on camera

    LOVE YOU TO PARIS <3

    EN JIJ ERE ROL IN MIJN NIEUWSTE QUIZ KRIJGEN WAAR IK STRAKS TOPIC OVER GA MEKEN <3

    x] geghe áltijd vriendjes (:


    Lalalalalalalala.

    K ben Happy Voor jullie :D

    Wnt jullie hadden gistere die ruzie, Ik had alles mee gekrege

    En ik vond het egt Kutjes Voor ihr ,Aber es is wieder gut =D!


    I solemny swear i am up to no good

    JAAA IKKE OOK NIEUWE SERIE MAKEN ANNELIES <3 en dan zijn wij 2 de hoofdrollen en dan geen andere rollen erbij x]


    Lalalalalalalala.