• haha, JA, ik ga ook eens wat stories zoeken! (nerd)
    wat ik lees: # ONE DIRECTION
    # JUSTIN BIEBER
    # ONBEKENDE PERSONEN

    voorwaarden: x hij moet origineel zijn
    x geen smileys, AN geschreven
    x er moet regelmatig aan geschreven worden.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."




    Link in plaatje: Het is Fantasy en onbekende personen: 6 hoofdstukjes ^^

    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan redden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    The death end.


    Een groep jongeren verdwaald in het bos en dan begint het te regenen . Ze besluiten zich te verschuilen bij een verlaten villa. De verlaten villa ziet er eng uit . Sommige besluiten om Buiten te blijven anderen gaan naar binnen .Bij de eerste nacht is het al duidelijk ….Dit is geen gewone villa .
    Verliezen betekent zeker weten de dood. Winnen is vrijheid. Maar 1 iemand kan de weg vinden naar vrijheid. Maar de vraag is wanneer ga je dood?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Misschien wel je mijn verhaal wel lezen. Hij gaat over Liam Payne, maar dus ook over 1D.

    http://www.quizlet.nl/stories/58352/dont-take-a-picture---liam-payne/

    Ik heb ook nog Justin Bieber verhalen, maar daar heb ik niet meer zoveel inspiratie voor. En ik heb ook nog een onbekende personen, verhaal. Masked. Daar kan je op mijn profiel voor kijken. (: Aan beide verhalen dat ik opgegeven heb, schrijf ik zeker elke dag. Liam Payne is wel nog maar juist nieuw.


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.




    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur/drama
    ~ Plaatje is klikbaar


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kijk bij mijn story's, alleen maar Justin Bieber.



    He looks at me
    I fake a smile so he won't see
    That I want and I'm needing
    everything that we should be.


    ~ 'No one ever gets tired of loving. But everyone gets tired of waiting, assuming, hearing promises, saying sorry and all the hurting.'

    x 04'10'10
    x Hilfiger
    x Justin Drew Bieber vs. Chloe Charlotte Evers
    .

    Take a look. ;3


    It's time to be happy again.

    Nope ik heb alleen Seth en Jacob maar het is wel orgineel. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hilfiger schreef:
    (...).

    Take a look. ;3

    die lees ik al, en is echt supermooi geschreven!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Junglebeat schreef:
    (...)
    die lees ik al, en is echt supermooi geschreven!


    Oh hahaha sorry, wist ik niet. -aa- Thanks! <3


    It's time to be happy again.

    klik

    Onbekende personen :)


    I was an angel living in the garden of evil

    Omg, I love your username! En hier een onbekende personen:


    Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?

    De prins met de creditcard


    “Love is a contradiction.”

    The greatest band [One Direction]


    Een band groeit en groeit.
    Ze groeien zo ver dat ze in het nieuws komen en duizenden fans hebben.
    Zo ook One Direction.
    Zal er nog een meisje in hun leven bij passen?

    Read it


    Ivar Oosterloo.



    look in the mirror,
    look better girl,
    otherwise you will not see it.
    Do not be afraid of me,
    I'm in your head,
    I'll help you now.
    I will stay with you.



    Sorry als het niet origineel is. x


    I feel guilty after every bite I take.

    Ik heb een James Phelps verhaal. ^^ Misschien vind je dat leuk? (:


    "Well, well. Look who we've got here!"


    Holding On


    AM staat voor Automutilatie.
    Automutilatie staat voor zelf-beschadiging.
    Dit kan op elke manier zijn, de meest voorkomende is snijden.
    Ik raad iedereen die dit onderwerp triggerend vind af dit te lezen.

    _________

    Cause, they don't even know you.
    All they see is scars.
    They don't see the angels
    living in your heart.
    Let them find the real you,
    buried deep within.
    Let them know with all your heart,
    that you are not your skin.


    Soundtrack.