• Amortentia is de meest krachtige liefdesdrank ter wereld, en ruikt voor ieder persoon anders.
    Het ruikt naar hetgeen de drinker aantrekkelijk/lekker vindt, en nu ben ik benieuwd:
    Welke geur zou jullie aantrekken?
    Ik zou gaan voor de geur van pepermunt tandpasta, de geur die er buiten is als het net goed heeft gestortregend, en de geur van hardhout.

En jullie, wat zouden jullie ruiken?

[ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 13:00 ]

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

De geur van regen en storm. Maar vooral naar de natuur. Niet de bloemen maar het wilde wat je ruikt als je ver van de bewoonde wereld bent.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

lavendel, wasmiddel, gras

Er zijn zo veel dingen die ik graag ruik. ;$

Has no one told you she's not breathing?

Kaneel, sowieso.

Alleen maar tranen van geluk

-denkt na- Die typische geur dat je ruikt wanneer het regent of heeft geregend. Ik weet niet waarom, maar dat vind ik lekker ruiken.. Het is zo, puur natuur haha :W

[ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 20:24 ]

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

De geur van oude boeken trouwens, het bos en de geur na de regen.

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

De lucht van gestookt vuur
    De lucht van Loreal Haar Wax (:$)
    De lucht van een bui stortregen
    x

' Nyctophilia '

De geur van een regenachtige lucht, tongstrelende chocolade, koffie op zondagochtend en een vleugje mannenzweet

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Petrichor

[ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 21:28 ]

Olive

De geur van nougat, een bepaalde soort kruiden (ik weet niet welke), mijn vriend, hele oude en hele nieuwe boeken, en de geur van krachtige en echte natuur.

[ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 21:03 ]

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Tibetaanse hout.

oh! en starbucks en rozen ^^

en de zalige geur dat als je opstaat en je vriendje bij je ligt ^^ zalig! zo, die mengeling van thuis en hem.. mjam

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

Lijm, verf benzine of rook :')

Vers gemaaid gras, Chocolade en de geur van benzine.

Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light.

*Koffie
    *Vers gemaaid gras / de geur na een stortbui / een bos
    * De zalige deo van mijn crush

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California