• Ik was dus aan het skaten (doe ik elke dag) Tot ik oppeens struikelde en op mijn kont viel en met m'n hand tegen de grond schuurde (ik weet nog steeds niet hoe dat allebij tegelijkertijd mogelijk is xD) ik was alleen en het deed echt ongeloofelijk veel pijn en ik moest echt huilen( voor diegene die de hele tijd onder hun steen zijn gebelven, ik ben 11 dus wees niet verbaasd dat ik moest huilen ) Er was dus een man met z'n auto bezig(ongeveer 30 jaar ofzo?) en hij lachte me gewoon uit! Ik ben daar dus zo'n 5 min. blijven huilen en dan toch proberen op te staan (het was zo'n lege buurt waar niemand ooit rondloopt dus niemand had me gezien XD ) Ik vind het gewoon echt gemeen dat die man me zelfs niet helpte! Mochten het nu wat hangjongeren zijn, zou ik het begrijpen omdat ze nog jong enzo zijn, maar van zo'n volwassen man zou je dat toch niet verwachten? ;o
    Iemand ook zoiets megemaakt?

    Owh, én mijn kont doet nog steeds pijn (huil)


    All I wanna do is lose control

    Ik zou je ook uitlachen hoor, nothing personal.


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    Ik zou je ook uitlachen hoor, nothing personal.


    En je zou me niet helpen opstaan?


    All I wanna do is lose control

    Ik ging mountainboarden - dat is skateboarden, maar dan van een berg. een soort snowboarden in de zomer dus - en toen viel ik van een baan. Het deed fucking veel pijn, en er waren weinig mensen dus toen kwamen er pas na 10 minuten mensen naar me toe. En toen bleek het dat ik mijn pols gekneust had, toen moest ik stoppen. I (H) Mountainboarden.

    Delirious schreef:
    Ik zou je ook uitlachen hoor, nothing personal.
    Net wat ik wou zeggen


    Ex astris, sciencia

    ik zou het wel doen, maar alleen omdat ik kindjes zo leuk vidnt :'D (en das neit lullig naar jou bedoeld, amar ik ben bijna 18, dus voor mij zijn jullie gewoon alleemaal heel schattig)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    DreamHead schreef:
    (...)

    En je zou me niet helpen opstaan?

    Als ik na tien minuten uitgelachen zou zijn, zou ik 'gaat het?' naar je roepen en bezorgd blijven staan om te zien of het niks ergs is :]


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    (...)
    Als ik na tien minuten uitgelachen zou zijn, zou ik 'gaat het?' naar je roepen en bezorgd blijven staan om te zien of het niks ergs is :]


    Dan is het goed :Y)


    All I wanna do is lose control

    DreamHead schreef:
    (...)

    Dan is het goed :Y)

    Als er mensen bij me zijn toch ;$
    Anders zou ik lachen en doorlopen
    (bloos)


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    Ik zou je ook uitlachen hoor, nothing personal.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Delirious schreef:
    (...)
    Als er mensen bij me zijn toch ;$
    Anders zou ik lachen en doorlopen
    (bloos)


    (cat)


    All I wanna do is lose control

    DreamHead schreef:
    (...)

    (cat)

    (cop)


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik zou je waarschijnlijk raar aankijken omdat ik niet weet wat te doen, dus ik zal maar zwijgen. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Delirious schreef:
    (...)
    (cop)


    (puh)(ik wist niks anders)


    All I wanna do is lose control

    Owh, en trouwens, het gaat hier om iemand rond de 30, zou je me nog steeds uitlachen mocht je zo oud zijn?


    All I wanna do is lose control

    Ik zou je niet uitlachen, ik zie de humor er nooit echt van in als andere mensen vallen of zich bezeren. Maar ik denk ook niet dat ik je zou helpen met opstaan, want ik ken je verder niet. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan