• Ik wil een nieuwe story beginnen. Eentje die veel quizzers zullen lezen, eentje die quizzers leuk vinden. Ik heb wel een paar stories, maar die zijn niet echt populair. Ik heb daarom jullie hulp nodig. Ik wil een story schrijven over iets dat jullie leuk vinden. Het mag over alles gaan. Hetgene dat door jullie het meest genoemd wordt als onderwerp, zal het worden!

    Zou je het volgende willen aangeven:
    - Wat voor soort verhaal? (fanfiction, fantasy etc.)
    - Eventuele ideeen voor een verhaallijn.

    Please, help me!

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 12:00 ]


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Onbekende personen aub.

    Obekende personen, het liefst Fantasy, en iets ORIGINEELS. Een goed verhaal idee komt niet zomaar, dat ksot tijd en moeite ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Celestial schreef:
    Onbekende personen aub.

    Kun je iets specifieker zijn? Waarover moet het gaan bijv?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ik heb wel een idee.
    Fantasy
    onbekende personen, bijv faeries


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Zoiets als dit?


    “My grandmother always told me: ´You are different than others.´ I never knew what she meant with these words, until now. I will find my destiny and my historie, until they meat each other.”

    Heaven beschikt over magie. Ze gaat op zoek naar haar verleden en betreed de wereld van duistere magie, puur omdat ze wil weten waar ze vandaan komt.

    Is she ever going to get out of the dark World?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Chronicle schreef:
    Zoiets als dit?


    “My grandmother always told me: ´You are different than others.´ I never knew what she meant with these words, until now. I will find my destiny and my historie, until they meat each other.”

    Heaven beschikt over magie. Ze gaat op zoek naar haar verleden en betreed de wereld van duistere magie, puur omdat ze wil weten waar ze vandaan komt.

    Is she ever going to get out of the dark World?


    klinkt super gaaf.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Chronicle schreef:
    Zoiets als dit?


    “My grandmother always told me: ´You are different than others.´ I never knew what she meant with these words, until now. I will find my destiny and my historie, until they meat each other.”

    Heaven beschikt over magie. Ze gaat op zoek naar haar verleden en betreed de wereld van duistere magie, puur omdat ze wil weten waar ze vandaan komt.

    Is she ever going to get out of the dark World?

    Ik vermoed dat meat, meet moet zijn? Meat is namelijk vlees (:
    Het klinkt wel redelijk leuk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Celestial schreef:
    Onbekende personen aub.


    Has no one told you she's not breathing?

    Drarry! *O*