• Wat vind jij nou iets wat een HPfan gedaan moet hebben in de tijd dat ie fan was/is?

    1. Onder je bed kijken of er een Boeman zit.

    EDIT: We gaan door tot 300 x)

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 11:52 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    140. Met de Hogwarts Express gaan.
    -Mwaha, dat hen ik al gedaan!! Haha!

    141. Met een HP-gerelateerde story beginnen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    142. Hedwig's theme op je cello kunnen spelen. (cat)
    Dat kan waarschijnlijk niemand hier. Ik nu ook verder niet meer, want ik heb geen cello meer.

    143. Op een september om 11.00 mompelen: "Damn, I missed the Hogwarts Express."
    En eventueel erachteraan nog eens: "Well, Then we'll have to take daddy's car."


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    144. Een foto van Snape op je bureaublad posten. (cat)
    -Dat ga ik ooit nog eens doen. Haha.

    145. Medelijden hebben met Snape. (flower)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    146. Foto's van je lievelingspersonage opzoeken op google en weheartit.

    147. Alle boeken op z'n engels lezen nadat je ze op z'n Nederlands hebt gelezen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    146. Een handtekening Gilderoy Lockhart vragen en een boek van hem kopen. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    148. Vragen of ze in het café Boterbier hebben.


    It's time to be happy again.

    148. Een toverstok maken, en die vervolgens ver weg duwen. (cat)

    149. Geloven dat magie echt bestaat.

    150. De tweet lezen van Tom Felton dat hij de enige is die Voldemort heeft geknuffeld en denken, Harry heeft hem ook geknuffeld hoor!

    Goed, nu stop ik, nog maar vijftig te gaan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    151. Een slang kopen, hem Nagini noemen en een deel van je ziel erin stoppen.
    152. Een schilderij voor je deur hangen, en elke keer wanneer iemand binnen wil komen, roepen dat ze eerst het wachtwoord moeten zeggen.
    153. In je WC gaan staan en wachten tot je uitkomt bij het ministerie.

    154. Dat deze nog niet genoemd is Alle boeken gelezen hebben, natuurlijk, in twee talen 8D
    155. Een fret kopen en die Draco noemen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    15. Fred Weasley vergelijken met George Weasley en tot de conclusie komen dat Fred Weasley knapper is


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    16. Het beeld op pauze zetten bij Harry's gezicht en dan elke keer het lied van Zweinstein zingen


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    158. Zeggen dat Draco sexy is:Y)


    =

    159. Een uil je brieven laten brengen!
    Die uil heb ik al.. Nu der nog leren om brieven te brengen, haha!

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 16:53 ]


    Forever.

    160. een langharige+roodharige kat kopen en hem/haar "Knikkebeen" noemen .. xd


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    161. proberen om een auto te laten vliegen.


    | Reality is for people that lack imagination |