• Het is een nieuw schooljaar op Hogwarts. Niemand weet wat er dit jaar te gebeuren staat. Nieuwe en onwaarschijnlijke vriendschappen zullen gesloten worden. Hermoine Granger kan haar gevoelens voor Draco Malfoy niet langer onderdrukken, hoewel ze daarmee Harry en Ron zal laten vallen, tot haar grote spijt. Op het moment dat ze het hem vertelt, opent zich een nieuwe hel op Hogwarts. Verschillende studenten van verschillende afdelingen worden vermoord. Niemand weet hoe, maar alleen de sterkste tovenaar van iedere afdeling blijft over. Er barst een helse strijd los, iedereen moet vechten voor zijn leven. Who is the chosen one?


    Moet ik het verhaal wel of niet doen?

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 11:47 ]


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Zou je het wel of niet lezen?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Hmm, deze vind ik moeilijk om over te oordelen, ik vind hem eigenlijk best onorgineel en zeg dus niet doen.
    Ik lees geen Harry Potter stories, dus, nee sowieso niet
    Oh, en Hogwards moet hogwarts zijn.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 11:46 ]


    Ex astris, sciencia

    Amarth schreef:
    Hmm, deze vind ik moeilijk om over te oordelen, ik vind hem eigenlijk best onorgineel en zeg dus niet doen.
    Ik lees geen Harry Potter stories, dus, nee sowieso niet
    Oh, en Hogwards moet hogwarts zijn.

    Waarom zou ik hem niet doen als ie origineel is?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ze zget on-origineel.. ik weet neit, ik hou zoiezo neit van Draco/Hermelien stories, ik zie dat gewoon niet werken in mijn hoofd..

    en eidereen die dood gaat? dat is een ebetje.. heel erg tragisch


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amarth schreef:
    Hmm, deze vind ik moeilijk om over te oordelen, ik vind hem eigenlijk best onorgineel en zeg dus niet doen.
    Ik lees geen Harry Potter stories, dus, nee sowieso niet
    Oh, en Hogwards moet hogwarts zijn.


    comfort in c h a o s

    SjuulMusic schreef:
    (...)
    Waarom zou ik hem niet doen als ie origineel is?

    er staat Onorgineel


    Ex astris, sciencia

    Ik ben de enige die hem origineel vind ;3.


    To infinity and beyond •

    ik vind hem leuk en als ie een beetje goed geschreven is zal ik hem zeker lezen ;D


    We can't spend our lives waiting to live.

    Is zoiets als dit beter:


    “My grandmother always told me: ´You are different than others.´ I never knew what she meant with these words, until now. I will find my destiny and my historie, until they meat each other.”

    Heaven beschikt over magie. Ze gaat op zoek naar haar verleden en betreed de wereld van duistere magie, puur omdat ze wil weten waar ze vandaan komt.

    Is she ever going to get out of the dark World?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Is orgineler, maar kan die quote niet in het Nederlands? Er staan best wel wat fouten in.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 13:06 ]


    Ex astris, sciencia

    Escritura schreef:
    Ze zget on-origineel.. ik weet neit, ik hou zoiezo neit van Draco/Hermelien stories, ik zie dat gewoon niet werken in mijn hoofd..

    en eidereen die dood gaat? dat is een ebetje.. heel erg tragisch


    I was an angel living in the garden of evil

    Origineel.


    Has no one told you she's not breathing?