• Hier had voldie wel een neus!!!! Dus eigenlijk snap ik niet waarom hij
    hier geen neus heeft.



    Omdat voldie gewoon über sexy is (A)


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    De eerste voldemort is lelijk. Die tweede is sexy. (wbw)

    ja dat snapte ik ook niet! haha


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    De eerste Voldemort heeft gewoon een neus gestolen (cat).


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Eh.. voor de tweede gebruikte hij toch Nagini om tot die vorm te komen (een slangenneus) en bij de eerste was hij een parasiet van Krinkel, heeft 't daarmee te maken?


    No growth of the heart is ever a waste

    Ralph is gewoon sexy, met of zonder neus. Maar die 1ste Voldie is niet leuk, want die heeft 0 keer 'NYEAH!' geschreeuwd.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    C18 schreef:
    Eh.. voor de tweede gebruikte hij toch Nagini om tot die vorm te komen (een slangenneus) en bij de eerste was hij een parasiet van Krinkel, heeft 't daarmee te maken?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Celestial schreef:
    De eerste voldemort is lelijk. Die tweede is sexy. (wbw)


    Food.

    C18 schreef:
    Eh.. voor de tweede gebruikte hij toch Nagini om tot die vorm te komen (een slangenneus) en bij de eerste was hij een parasiet van Krinkel, heeft 't daarmee te maken?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    C18 schreef:
    Eh.. voor de tweede gebruikte hij toch Nagini om tot die vorm te komen (een slangenneus) en bij de eerste was hij een parasiet van Krinkel, heeft 't daarmee te maken?


    + mensjes, jullie hebben vreemde smaak :Y)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Ralph <3


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik vind ze allebei niet knap xD


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    C18 schreef:
    Eh.. voor de tweede gebruikte hij toch Nagini om tot die vorm te komen (een slangenneus) en bij de eerste was hij een parasiet van Krinkel, heeft 't daarmee te maken?

    ja


    You can't not look cool with a crossbow.

    mij viel het wel op.. alleen ik dacht er nooit echt zo heel erg veel over na...
    ik dacht gewoon;
    'Njah... geen neus..wel een neus.. wat maakt het uit..het blijft voldie!'


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Oké, wat is er zo speciaal aan Voldemort? Ga voor Tom Riddle. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ZIM schreef:
    mij viel het wel op.. alleen ik dacht er nooit echt zo heel erg veel over na...
    ik dacht gewoon;
    'Njah... geen neus..wel een neus.. wat maakt het uit..het blijft voldie!'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.