• De laatste tijd krijg ik steeds meer zin om een verhaal te schrijven, alleen heb ik totaal geen idee waarover ik zou kunnen schrijven en heb ik ook niet echt een verhaallijn. Vaak heb ik dan wel dat ik opeens dingen in mijn hoofd krijg die weleens kunnen uitdraaien tot een hoofdstuk. Maar dan zit ik weér met het probleem dat ik geen verhaallijn heb. Daarom zoek ik iemand die samen met mij wil schrijven. We kunnen dan samen een verhaallijn bedenken en misschien kijken of het een fanfic wordt of niet. Laat me weten of het je wat lijkt en dan kan ik kijken of je goed schrijft enz.
    xo

    ~~
    Ik begrijp dat jullie willen weten hoe ik schrijf, dus stuur ik jullie in een pb een random hoofdstukje dat ik ooit heb geschreven en dan kunnen jullie zelf kijken of het jullie wat lijkt.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 11:56 ]


    Oh my God, Becky. Look at her butt.

    Ik schrijf op dit moment te veel stories, sorry.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik wil wel


    We're all dancing to the same sad song.

    Uneventful schreef:
    Ik schrijf op dit moment te veel stories, sorry.


    comfort in c h a o s

    Ik zou wel willen maar ik wil wel graag weten hoe je schrijft etc. en ik weet niet hoeveel tijd in van het jaar heb, maar keep me in your mind, kay? (:

    Ik heb datzelfde probleem dus :/


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ik wil wel samenschrijven emt mensen maar ik ben altijd bang dat ik er neit goed in ben :'D Plu ik heb al een verhaal lopen nu, en ben bezig aan een tweede...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik schrijf alleen Severus Snape (love) story's.

    Dusssss..... Nja ik hoor het wel.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 11:40 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik wil wel :3
    Licht er wel aan over wat je wilt schrijven :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ik wil wel met je schrijven =D