• Ja, ik kom ook weer even mijn hart storten. Als je het niet wilt lezen of toch alleen maar onzin lult, rechtsboven is het kruisje en linksboven is de terug knop. Gebruik die maar!

    Ik heb het gevoel alsof ik alles fout doe, telkens als ik probeer het goed te doen doe ik het alsnog fout. Ik doe mensen pijn die ik juist wil helpen. Ben ik uberhaupt wel de juiste voor haar, want ik doe haar volgens mij alleen maar pijn. Ik praat en probeer te verwoorden wat ik voor haar voel en dat ik er voor haar wil zijn, maar op een of andere manier lukt het me niet. Niet op de goede manier. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen of ik uberhaupt nog iets kan doen. Het doet me pijn haar zo te zien, vooral als het mijn schuld is. Liefde is toch zo iets moeilijks...

    Zo dat was het wel voor nu...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als het je verbaal echt niet lukt dan kan je altijd een brief schrijven waar je alles uitlegt aan haar. Je moet in ieder geval blijven proberen, want je wil haar niet kwijt toch?

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 9:00 ]


    wth.

    Mayfly schreef:
    Als het je verbaal echt niet lukt dan kan je altijd een brief schrijven waar je alles uitlegt aan haar. Je moet in ieder geval blijven proberen, want je wil haar niet kwijt toch?

    Ik wil haar alles behalve kwijt, maar alles wat ik zegt komt vaak anders over dan dat ik het bedoel. Of het klinkt ongeloofwaardig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MoonWarrior schreef:
    (...)
    Ik wil haar alles behalve kwijt, maar alles wat ik zegt komt vaak anders over dan dat ik het bedoel. Of het klinkt ongeloofwaardig.


    Vraag het aan haar. Wat vindt zij er allemaal van en hoe vindt zij hoe je je gedraagd? En vraag haar of ze je geloofwaardig vindt.
    Of vraag één van haar vriendinnen. Misschien kunnen die je helpen iets leuks voor haar te doen en haar laten merken dat je nog steeds evenveel om haar geeft, no matter dat je soms de verkeerde dingen zegt.


    wth.

    Mayfly schreef:
    (...)

    Vraag het aan haar. Wat vindt zij er allemaal van en hoe vindt zij hoe je je gedraagd? En vraag haar of ze je geloofwaardig vindt.
    Of vraag één van haar vriendinnen. Misschien kunnen die je helpen iets leuks voor haar te doen en haar laten merken dat je nog steeds evenveel om haar geeft, no matter dat je soms de verkeerde dingen zegt.

    Hmhm, dat is wel een goed idee...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou het aan haar vragen ipv aan ons. En ja, over de juiste zijn, die vraag kunnen wij niet beantwoorden. Jullie zijn redelijk snel al een relatie aan gegaan, dus dan kom je sowieso karaktereigenschappen van mekaar tegen die je nog niet kent. Dat kan zelfs na jaren nog gebeuren.
    Maar de enige manier om dit op te lossen is het op de man af brengen.
    Succes & yes, love is some serious complicated shit. Soms zou ik willen dat ik als aseksueel geboren was..

    PS: Aangezien ze op het forum zit, is het een idee om dit topic naar voren te brengen bij haar. Dit is namelijk een rechtstreekse verwoording van hoe je je voelt :]

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 10:28 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Welkom in de wereld van de liefde.
    Doe wat je hart zegt, dan kan je die altijd nog op de kop geven.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Welkom in de wereld van de liefde.
    Doe wat je hart zegt, dan kan je die altijd nog op de kop geven.

    Mijn hart is heel duidelijk: Hou haar bij je en laat haar niet gaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Okay. Je hebt in de comments duidelijk gemaakt dat je van haar houdt en bij haar wilt zijn no matter what. Als zij besluit dat je juist voor haar bent, moet jij je hoofd daar neit over breken: want het is haar keuze om bij jou te zijn.

    En okay, misschien ben je niet zo goed met je gevoelens te verwoorden, maar daar zijn oplossingen voor. ga gewoon naar een rustig plekje met haar en probeer het dan nog eens, ze zal je vast wel helpen met het goed te verwoorden als ze echt zoveel van je houdt.

    Lukt dit niet? Schrijf het op in een brief, verhaal, of gedicht, sinds je daar zo goed inz egt te zijn. Lees dat aan haar voor, of geef het gewoon weg aan haar, ik weet zeker dat ze dat lief en super romantisch vind, en jij hebt je gevoelens geuit.

    Ik weet neit hoe je denkt haar precies pijn te doen, maar praat heirover met haar, probeer uit te vogelen hoe je haar kan helpen. als je zoveel van haar houdt zal je alles doen om haar gelukkig te maken.

    Zelf ben ik ook door dit stadium in mijn relatie geweest, ik hoop dat je er wat aan hebt opa :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    C18 schreef:
    Ik zou het aan haar vragen ipv aan ons. En ja, over de juiste zijn, die vraag kunnen wij niet beantwoorden. Jullie zijn redelijk snel al een relatie aan gegaan, dus dan kom je sowieso karaktereigenschappen van mekaar tegen die je nog niet kent. Dat kan zelfs na jaren nog gebeuren.
    Maar de enige manier om dit op te lossen is het op de man af brengen.
    Succes & yes, love is some serious complicated shit. Soms zou ik willen dat ik als aseksueel geboren was..

    PS: Aangezien ze op het forum zit, is het een idee om dit topic naar voren te brengen bij haar. Dit is namelijk een rechtstreekse verwoording van hoe je je voelt :]


    Food.

    Escritura schreef:
    Okay. Je hebt in de comments duidelijk gemaakt dat je van haar houdt en bij haar wilt zijn no matter what. Als zij besluit dat je juist voor haar bent, moet jij je hoofd daar neit over breken: want het is haar keuze om bij jou te zijn.

    En okay, misschien ben je niet zo goed met je gevoelens te verwoorden, maar daar zijn oplossingen voor. ga gewoon naar een rustig plekje met haar en probeer het dan nog eens, ze zal je vast wel helpen met het goed te verwoorden als ze echt zoveel van je houdt.

    Lukt dit niet? Schrijf het op in een brief, verhaal, of gedicht, sinds je daar zo goed inz egt te zijn. Lees dat aan haar voor, of geef het gewoon weg aan haar, ik weet zeker dat ze dat lief en super romantisch vind, en jij hebt je gevoelens geuit.

    Ik weet niet hoe je denkt haar precies pijn te doen, maar praat hierover met haar, probeer uit te vogelen hoe je haar kan helpen. als je zoveel van haar houdt zal je alles doen om haar gelukkig te maken.

    Zelf ben ik ook door dit stadium in mijn relatie geweest, ik hoop dat je er wat aan hebt opa :)


    Luister naar mevrouw de wijze schrijfster :Y)

    Moeilijke dingen schrijven in een email en dan die email bewaren totdat je hem kunt sturen helpt ook trouwens :D


    quidquid excusatio prandium pro