• [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:05 ]

    Ik vind het wel mooi zo eigenlijk ;3.


    To infinity and beyond •

    Barbiedoll schreef:
    Ik vind het wel mooi zo eigenlijk ;3.


    Your make-up is terrible

    Maar als je het echt wilt verven zou ik een spoeling nemen als ik jou was, een lichtbruine.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Maar als je het echt wilt verven zou ik een spoeling nemen als ik jou was, een lichtbruine.


    Jaa, zoiets dacht ik ook al! Maar ik ben bang dat dat niet wil of zo! Vorige keer heb ik namelijk mijn haar permanent bruin geverfd, en je zag er een heel klein beetje verschil in, en het was er na een maandje uit, terwijl het permanent hoorde te zijn. Dus ik vroeg me af of lichtbruin eigenlijk wel opvalt bij mijn haar? Vandaar dat ik het iets bruiner wilde, maar eigenlijk ben ik een schijtluis en durf ik niet. Haha :'D

    Ik denk dat het je mooi staat


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Barbiedoll schreef:
    Ik vind het wel mooi zo eigenlijk ;3.


    None but ourselves can free our minds.

    Dursley schreef:
    (...)

    Jaa, zoiets dacht ik ook al! Maar ik ben bang dat dat niet wil of zo! Vorige keer heb ik namelijk mijn haar permanent bruin geverfd, en je zag er een heel klein beetje verschil in, en het was er na een maandje uit, terwijl het permanent hoorde te zijn. Dus ik vroeg me af of lichtbruin eigenlijk wel opvalt bij mijn haar? Vandaar dat ik het iets bruiner wilde, maar eigenlijk ben ik een schijtluis en durf ik niet. Haha :'D


    Als ik jou was zou ik gewoon een donkerbruine spoeling kopen. :'D Een paar keer wassen en het is al lichter.
    Vind je het mooi? Doe de spoeling er dan nog eens overheen, blijft het beter zitten.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 23:33 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Als ik jou was zou ik gewoon een donkerbruine spoeling kopen. :'D Een paar keer wassen en het is al lichter.
    Vind je het mooi? Doe de spoeling er dan nog eens overheen, blijft het beter zitten.


    Dat vind ik inderdaad wel een goed idee! Dat ik daar zelf niet op gekomen ben! :'D

    Wat heeft iedereen met haar-topics vandaag?

    Ik denk dat lichtbruin wel leuk zal zijn :Y)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Niet doen, ik bedoel ik had ongeveer zo'n haarkleur. Maar als je het verft, is het moeilijk om weer terug te gaan. x


    cupcake unicorns

    Assassin schreef:
    Maar als je het echt wilt verven zou ik een spoeling nemen als ik jou was, een lichtbruine.


    Ik was ook niet van mijn verf af te krijgen(krul)


    Food.

    I DID IT! *O*
    Resultaat:



    Wat vinden jullie? (bloos)

    Pretty!


    I hope heaven needs you more than I do now.

    ik vind het leuk!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Leuk!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.