• Echt hoor,
    mag ik iedereen die vlaams/belgisch spreekt even een grote knuffel geven?
    <(^^< )

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 20:08 ]

    Kalypso schreef:

    Ahw!


    Has no one told you she's not breathing?

    Captain schreef:
    (...)
    Ik weet het niet hoor, ik vind het irritanter als je de hele tijd zo praat: ggghhhhrrrhhhhhhhlllllggggghhhhh, zoals onze Nederlandse vrienden, zie maar dat het speeksel je niet raakt.
    Sorry, this is not personal

    Hahaha snap ik maar het is maar net wat je gewent bent denk ik. Jullie praten zo zacht en bijna onverstaanbaar.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    *Ontvangt knuffel*:Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik ook!
    Een vriend van mij is Belgisch en hij praat op msn zo grappig, dat ik soms niet kan lezen wat er staat ;x


    "Don't look back, you're not going that way."

    Monchoutaart schreef:
    (...)
    Dáár zie ik echt geen knuffel in.
    En Rotterdammers zijn ook cool. (cat)


    Aww, thnx :)

    ik hou trouwens ook van Belgen, en Fransen :)

    Brownbirch schreef:
    Ik ook!
    Een vriend van mij is Belgisch en hij praat op msn zo grappig, dat ik soms niet kan lezen wat er staat ;x

    Ouh praat hij gewoon Vlaamse msn-taal tegen je? :p


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik houd ook van jullie, of ik kom gewoon aandacht te kort.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Captain schreef:
    Ik ook van jou. (cat)


    all I want is the taste that your lips allow

    Knuffel!(flower)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Sinds wanneer spreken wij Belgisch? :'D
    Maar je krijgt van mij wel een knuffel hoor


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ooh yeah ik wil wel een knuffel. ^^

    Mag ik wel alle Nederlanders met Belgs vuurwerk in hun klauwen een schup onder hun hol geven? (cat)
    -Op de Kermis zitten van die kutkinders iedere keer Bels vuurwerk naar me af te schieten.


    Let it come and let it be

    NYC schreef:
    (...)
    Hahaha snap ik maar het is maar net wat je gewent bent denk ik. Jullie praten zo zacht en bijna onverstaanbaar.

    Ah ja, dat ken ik. Jullie roepen dan ook weer superhard dat wij er gewoon van gaan lopen. :'D
    Belgen praten zacht omdat ze over het algemeen niet zo zelfverzekerd zijn. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Monchoutaart schreef:
    (...)
    stomme belg
    Jij bent juist de betweter, want je wilt niet toegeven dat ik stiekem wel een beetje gelijk heb! (cat)

    Nahaaa, want ik heb gelijk. (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ah ja, dat ken ik. Jullie roepen dan ook weer superhard dat wij er gewoon van gaan lopen. :'D
    Belgen praten zacht omdat ze over het algemeen niet zo zelfverzekerd zijn. ^^


    Weetje, daar klopt er dus totaal niks van hé :')? Dat komt omdat we bv. de G anders uitspreken. Belgen zeggen het zachter en Nederlanders harder, waardoor men in Nederland 'harder' lijkt te spreken :')


    Olive