• Members of the WAG-gang

    Atelophobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Release - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Reduce - Elena - WAG van David Villa.
    Bailarina - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Chaperon - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Charmer - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Discography - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Grint - Amber - WAG van Lionel Messi.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 18:50 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik vind het echt rot voor je Nikki ):
    Weet je, op zulke momenten weet ik ook niet zo goed wat ik moet doen.
    Mijn oma waar ik zo goed mee kon opschieten is al 12 jaar overleden. En mijn opa die nu als enige nog leeft daar kan ik niet zo goed mee overweg. Tuurlijk als hij zou overlijden zou ik wel huilen, maar ik denk niet dat ik veel verdriet zal hebben. Dus ik vind het zo lastig om dan op dat van jou te reageren.. Ik weet niet of je snapt wat ik bedoel?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb eigenlijk hetzelfde als Reina. Ik heb nooit een opa of oma gehad dus ik weet niet hoe je je moet voelen. Natuurlijk heb ik ook wel dat soort dingen meegemaakt, maar het is toch anders. Maar ik zal je zo goed als ik kan proberen te helpen en er gewoon voor je zijn (:

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 20:18 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Jha ik snap het. Maar weetje ik ben het allemaal wat beu aan het worden. Er mag echt niet veel meer fout gaan of ik stort compleet in. Het is gewoon te veel.


    Tears are words the heart can't say.

    Jij moet je verdriet er gewoon eens flink uitgooien en bij iemand eens helemaal uithuilen, schreeuwen of wat dan ook. Dat helpt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb niemand waarbij ik dat kan doen nu. Iedereen is te druk.


    Tears are words the heart can't say.

    Wat Anne zegt, dat helpt echt!
    Ik had het toen met voetbal, ik was gebroken na de wedstrijd en heb echt alles eruit gegooid. Iedereen schrok ervan omdat ze mij in een huilende vorm niet kennen omdat ik vrijwel altijd een grote mond etc. heb. Maar het werkte echt, het luchtte op. (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    HazzaStyles schreef:
    Ik heb niemand waarbij ik dat kan doen nu. Iedereen is te druk.


    Hmpf. Dat is dan wel kut zeg. Damn.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Pff. ik overleef het wel. Dan moet het maar alleen.


    Tears are words the heart can't say.

    HazzaStyles schreef:
    Ik heb niemand waarbij ik dat kan doen nu. Iedereen is te druk.


    Te druk met wat? Sorry hoor, maar dat jouw verdriet er nu uitkomt is belangrijker dan wat dan ook. Ik weet niet waarmee je vrienden nu bezig zijn wat nu belangrijker is dan jou?
    -Klinkt heel hard, maar ik vind dat ze er gewoon voor je moeten zijn. Of ben ik nu de enige die meteen alles uit haar handen zal laten vallen om iemand te troosten?-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Chaperon schreef:
    (...)

    Te druk met wat? Sorry hoor, maar dat jouw verdriet er nu uitkomt is belangrijker dan wat dan ook. Ik weet niet waarmee je vrienden nu bezig zijn wat nu belangrijker is dan jou?
    -Klinkt heel hard, maar ik vind dat ze er gewoon voor je moeten zijn. Of ben ik nu de enige die meteen alles uit haar handen zal laten vallen om iemand te troosten?-


    Ligt eraan wat ik aan het doen ben, als ik aan het werk ben kan ik niet zo maar weg gaan. Maar dan zit ik wel vol paniek en bel ik direct zodra het kan.. Verder ga ik zo weg wanneer het moet. Toen Jooz problemen had met haar ex ben ik om 11 uur 's avonds daar nog heen gesjeesd om haar te troosten.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Release schreef:
    (...)

    Ligt eraan wat ik aan het doen ben, als ik aan het werk ben kan ik niet zo maar weg gaan. Maar dan zit ik wel vol paniek en bel ik direct zodra het kan.. Verder ga ik zo weg wanneer het moet. Toen Jooz problemen had met haar ex ben ik om 11 uur 's avonds daar nog heen gesjeesd om haar te troosten.


    Ja, idd. Werk kan je dan niet uit je handen laten vallen. Maar als iemand van mijn vrienden overstuur is, ga ik er altijd naar toe. En voor Ash zeg ik dingen af, hoe belangrijk ze ook zijn. Ik heb een vriendin toen gewoon vanuit Turkije lopen bellen omdat ik bezorgt was. Ik wilde zelfs niet eens meer gaan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Zo gaat dat hier echt niet. Ze beseffen gewoon niet hoe ik me voel. De ene wel hoor maarja ik heb haar vanmiddag al gebeld enz. Mijn beste vriendin had geen tijd en de andere die is vandaag gaan werken en allicht doodop dus die ga ik niet met mijn problemen opzaddelen.
    En wtf lisa zit te giechelen! Hoe kan ze nou giechelen! Betekent het echt niks voor haar!


    Tears are words the heart can't say.

    Nikki, serieus als jij niet zo belachelijk ver had gewoond en me ouders het zouden toelaten zat ik nu dus allang in de trein, maar dat ben ik.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Chaperon schreef:
    (...)

    Ja, idd. Werk kan je dan niet uit je handen laten vallen. Maar als iemand van mijn vrienden overstuur is, ga ik er altijd naar toe. En voor Ash zeg ik dingen af, hoe belangrijk ze ook zijn. Ik heb een vriendin toen gewoon vanuit Turkije lopen bellen omdat ik bezorgt was. Ik wilde zelfs niet eens meer gaan.


    Inderdaad. En dat van Turkije herinner ik me nog wel, toen was je echt anti vakantie. Begrijpelijk.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik zie vriendschap dus blijkbaar heel anders dan jouw vrienden. En ik vind je zus de meest vage persoon op aarde. Sorry dat ik het zeg. Maar het lijkt echt alsof ze niets om oma geeft. En dat ze niet doorheeft dat jij je er heel kut over voelt vind ik misschien nog wel erger...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.