• Members of the WAG-gang

    Atelophobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Release - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Reduce - Elena - WAG van David Villa.
    Bailarina - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Chaperon - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Charmer - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Discography - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Grint - Amber - WAG van Lionel Messi.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 18:50 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Heeey


    Tears are words the heart can't say.

    Heey (:
    Hoe is het met jou en je oma?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik kom er net van. Ze ligt nog op intensieve en mag er allicht vanavond weg. Gisteravond hebben ze haar even in een soort kunstmatige coma gehouden, omdat haar bloed enzo niet goed was. Ze heeft wat cateders zitten. Mss een scheur in haar shouder, maar dat gaan ze vanavond pas weten. Voor de rets bont en blauw en vol bulten. Had papa niet gezegd om haar naar daar te doen was ze nu dood. Ze had een inwendige bloeidng en was ze thuis gebleven ging ze gewoon doodbloeden zonder dat ze het wist. En ja toen ik bij haar ging wast natuurlijk ni anders dan wenen want het eerste dat ze tegen me zei was. Ja ik was er bijna niet meer. Enja nog ene apar keer geweend en dan zijn we naar huis gegaan. En hoe het met mij gaat. idk ik voel me een wrak. Ik heb niet geslapen en ik ben wat in shock.


    Tears are words the heart can't say.

    Euhm Anne vraagje. Waarom ben ik uit de beginpost weg?


    Tears are words the heart can't say.

    WTF, ik zou het niet weten. We gooien deze heel snel vol en dan open ik een nieuwe met jouw naam!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Als dat express is gebeurt ben ik echt heel boos en dat ben ik nu al!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Blijkbaar ben ik volgens iemand niet meer gewenst. Mij goed.


    Tears are words the heart can't say.

    Mijn dga kan toch niet meer erger, want we hebben ook nog in de lift vast gezeten bijna. Alle we zaten al even vast


    Tears are words the heart can't say.

    HazzaStyles schreef:
    Ik kom er net van. Ze ligt nog op intensieve en mag er allicht vanavond weg. Gisteravond hebben ze haar even in een soort kunstmatige coma gehouden, omdat haar bloed enzo niet goed was. Ze heeft wat cateders zitten. Mss een scheur in haar shouder, maar dat gaan ze vanavond pas weten. Voor de rets bont en blauw en vol bulten. Had papa niet gezegd om haar naar daar te doen was ze nu dood. Ze had een inwendige bloeidng en was ze thuis gebleven ging ze gewoon doodbloeden zonder dat ze het wist. En ja toen ik bij haar ging wast natuurlijk ni anders dan wenen want het eerste dat ze tegen me zei was. Ja ik was er bijna niet meer. Enja nog ene apar keer geweend en dan zijn we naar huis gegaan. En hoe het met mij gaat. idk ik voel me een wrak. Ik heb niet geslapen en ik ben wat in shock.


    Ik hoop dat ze weg mag, dan zou alles meevallen. En gosh, dat is dan ook maar echt op het nippertje. Ja, ik snap dat je niet slaapt dan en dat je heel erg geschrokken bent.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    HazzaStyles schreef:
    Blijkbaar ben ik volgens iemand niet meer gewenst. Mij goed.


    Als dat zo is, kick ik haar er ook uit.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    HazzaStyles schreef:
    Mijn dga kan toch niet meer erger, want we hebben ook nog in de lift vast gezeten bijna. Alle we zaten al even vast


    Daarom ga ik nooit met liften. Ik moest op de 10de verdieping werken en ik ging gewoon met de trap omhoog.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ga een film kijken. Want blijkbaar had ik mijn besluit beter wel gemaakt dit weekend. Ik spreek je nog wel. <3


    Tears are words the heart can't say.

    Serieus jij komt terug. Dit moet een fout zijn anders heeft iemand een enorm probleem met niet alleen mij waarschijnlijk.
    En ik spreek je <3
    Niet vergeten, dat hier mensen zijn zoals ik die van je houden en je niet willen missen (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dit topic moet echt vol nu. Dan kan ik de nieuwe openen en Nikki er weer bij zetten. Maar ik ben heel eenzaam en alleen niet, dus dat kan niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oke ik heb dus al geen zin meer om te kijken naar die film.


    Tears are words the heart can't say.