• Ik kan er niet mee leven als sommige mensen bij hun story's een plaatje doen van een arm waar duidelijk op te zien is dat er is gesneden. Dit is een vorm van zelfverminking en ik vind NIET dat zulke plaatjes hier thuishoren.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik zou zeggen; hou ze tegen!


    your eyes are like stars in the night.

    Dan moet je ook de stories erover verbieden en de stories die over anorexia gaan. Kortom, dan blijf je bezig.


    To infinity and beyond •

    Ik vind die plaatjes niet fijn om naar te kijken, nee, maar als de schrijvers vinden dat het plaatje bij hun story/hoofdstuk hoort, is het toch hun keuze?


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Ik snap niet wat er mis mee is als mensen die plaatjes gebruiken?


    (Be)lieve in (you)rself

    Er zijn zoveel plaatjes die andere mensen neit leuk vinden: gaat toch neit veranderen: topic nutteloos..


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Taz schreef:
    Ik vind die plaatjes niet fijn om naar te kijken, nee, maar als de schrijvers vinden dat het plaatje bij hun story/hoofdstuk hoort, is het toch hun keuze?

    Als ik ze wil gebruiken in een story, zou ik dat ook gewoon doen. Als een ander dat niet leuk vind, heeft diegene gewoon pech :W

    En ja, zelfverminking is slecht. Maar of ik dat plaatje nou wel of niet plaats dat veranderd niks aan hun situatie.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 16:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barbiedoll schreef:
    Dan moet je ook de stories erover verbieden en de stories die over anorexia gaan. Kortom, dan blijf je bezig.


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Sorry hoor, maar die plaatjes zijn ECHT. Voor hetzelfde geld zijn die mensen nu dood door het krassen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Aan de ene kant wel mee eens. Het is ook niet leuk voor de mensen die er zelf mee te maken hebben (gehad).
    Maar wat doe je eraan? Niets.
    Net als met hype's die je niet leuk vind, gewoon overheen kijken.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Aan de ene kant wel mee eens. Het is ook niet leuk voor de mensen die er zelf mee te maken hebben (gehad).
    Maar wat doe je eraan? Niets.
    Net als met hype's die je niet leuk vind, gewoon overheen kijken.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Aarshaar schreef:
    Sorry hoor, maar die plaatjes zijn ECHT. Voor hetzelfde geld zijn die mensen nu dood door het krassen.


    Been there, done that. Daar doe je toch niets aan


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Als je een plaatje niet vindt kunnen, dan kun je het altijd melden (: Dan bekijken wij nog wel eens of het er echt over gaat.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Veel van die plaatjes zij ook gewoon nep. Veel plaatjes die op weheartit staan, zijn gewoon gemaakt. Ik ken een vriendin die dat ook wel eens heeft gedaan. Gewoon make-up en bewerken op de computer. No biggie.


    To infinity and beyond •

    Aarshaar schreef:
    Sorry hoor, maar die plaatjes zijn ECHT. Voor hetzelfde geld zijn die mensen nu dood door het krassen.

    Ik weet heel goed dat ze echt zijn, maar of we ze nu wel of niet laten zien veranderd niks voor hun. Ik heb ook vrienden die snijden/krassen, dus ik weet echt wel waar ik het over heb.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 16:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    De plaatjes horen er nu eenmaal bij.


    None but ourselves can free our minds.