• Mensen die alles illegaal van het internet halen, zoals films en muziek en series. Ik snap dat je niet voor alles wilt/kunt betalen, maar dan moet je maar wachten tot dat wel zo is. Er zijn mensen die heel hard aan die dingen hebben gewerkt en die willen betaald worden voor hun werk en dat gaat niet als iedereen alles illegaal download. Trouwens het is stelen. (cat)

Jullie zijn allemaal dievegges. :Y)

[ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 14:43 ]

All was well.

MoonWarrior schreef:
    Het downloaden van muziek en films is nog steeds LEGAAL. Alleen mag je de muziek of de film NIET verkopen of verspreiden en de film mag je ALLEEN in huishoudelijke kringen bekijken.

Games daarintegen zijn wel ILLEGAAL om te downloaden.

Ja ik heb me hierin verdiept en ja ik download ook (bloos)

To infinity and beyond •

Ocharme de jongens. x)

You are the poetry Shakespeare was missing.

Die mensen die films maken zijn minstens vijftig keer zo rijk dan jijzelf, dus ze zullen er niet blut door worden. Als ze willen dat mensen hun films legaal bekijken, moeten ze de prijzen maar verlagen.

Edit: Ik kan er eigenlijk niet goed tegen dat er mensen zijn die helemaal tegen downloaden zijn. Als ik voor elke film die ik gezien heb tien euro zou hebben moeten betalen, stond ik nu heeeeeeel erg ver rood op mijn bankrekening. Niet iedereen heeft veel geld. Als je rijk bent is het wel gemakkelijk om tegen downloaden te zijn.

[ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 16:00 ]

If we had not a soul, music would have created it.

Sorry maar als je al je muziek moet kopen ben je ook veel geld kwijt :'D en alsof die acteurs enz nog niet genoeg verdienen, heb je hun huizen al eens gezien ... ? Dacht ik ook.

[ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 16:01 ]

None but ourselves can free our minds.

Eeh, whére is my cup of care? :'D
    Het maakt me echt niets uit. Ik ga geen 30 euro betalen voor een dvd-box als ik het gratis op internet kan kijken.

[ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 16:02 ]

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Ik ga echt geen cd kopen als ik het liedje dat ik leuk vind gewoon van youtube kan downloaden hoor. Films koop ik wel netjes op Dvd. (:

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

ik download geen series of films
    het enige wat ik download is muziek
    behalve van Shakira en Lady Gaga

YAARRRRR! AYE! AVAST! WE BE PIRATES, WENCH!

quidquid excusatio prandium pro

So? Als ik iedere film moet kopen die ik nog wil kijken ben ik vijf jaar zakgeld kwijt.

This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

Vraagje; nog nooit een liedje gedownload?

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Ik koop meestal gewoon dvd's want dat staat mooier op mijn plank.

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

Sorry, maar niet iedereen kan elke keer naar de bios en heeft geld voor alles. en zeg nou zelf, volgens mij heeft iedereen het wel eens gedaan. Ik doe het zelf ook en ben niet bepaald van plan om te stoppen. :Y) Komop zeg, we zijn ook weer nit zulke heilige boontjes...

Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

Shockwave schreef:
    En toch doe ik het.
    PIRRRRATE.

'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

Stoer hoor om diegenen dievegges te noemen. Wat bereik je d'r echt mee :'D?

Mysli zdes' uzhe ne vazhny

Ik heb geen geld voor al die dingen, en ik kijk ze tóch maar een keer. En dus, wat boeit het? Als jij nou zo nodig 20 euro wil betalen voor een dvd'tje dat je gewoon gratis op internet kunt downloaden/bekijken, dan moet je dat zélf weten. Ik vind het gewoon dom dat je dat doet. (N)