Chaperon schreef:
Ik ga geen CD kopen voor 1 nummer of een DVD-box als ik niet weet of ik het leuk vind. Ik koop de CD's/DVD's van de mensen die ik echt heel goed vind. Ik kan het niet betalen, het is gewoonweg te duur.
hier sluit ik me zwaar bij aan, anders had ik al zo'n 200 euro opgedaan aan series zoals gossip girl, oth, allemaal series die ik totaal niet leuk vond.
en als ik een serie leuk vind, dan ga ik nadien toch wel op dvd gaan kopen, uit respect voor de acteurs en makers, maar als ik er niets aan vind laat ik het gwn zo.
en cd's, ik ga al naar concerten enz, daar koop ik genoeg merchandise, en als ik de cd echt leuk vind koop ik hem ook. maar voor artiesten waarvan ik maar 1 lied leuk vind ga ik lekker downloaden, nem.
en films, de leuke ga ik altijd in de bios zien, tenzij ze nergens bekijkbaar zijn, zoals bv love wedding mariage. of als ik echt níks van geld heb. Maar voor de rest ga ik genoeg naar de bios en theater en dans etc, en poezie. en het zijn meestal echt de films waar al te veel geld aan word uitgegeven terwijl ze qua kunst weinig voorstellen dat ik stream.
stiekem zijn we allemaal grote stoute piraten (pirate)
Maybe we should doubt our fears instead our dreams.