• Mensen die alles illegaal van het internet halen, zoals films en muziek en series. Ik snap dat je niet voor alles wilt/kunt betalen, maar dan moet je maar wachten tot dat wel zo is. Er zijn mensen die heel hard aan die dingen hebben gewerkt en die willen betaald worden voor hun werk en dat gaat niet als iedereen alles illegaal download. Trouwens het is stelen. (cat)

Jullie zijn allemaal dievegges. :Y)

[ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 14:43 ]

All was well.

Basilisk schreef:
    Oké, ik geef toe, ik download muziek, maar albums zoals die van Lady GaGa of andere artiesten waar ik fan van ben, daar koop ik wel het album/de muziek van. En ik download films, maar als ik ze gekeken heb en ik vind ze goed, koop ik de dvd :Y).

*Klopt op hoofdje* Braaf. :9~

All was well.

Gringotts schreef:
    (...)
    Ga. Hem. Dan. In. De. Bios. Zien.

en waarom zou ik daar mijn geld aan verspillen?
    alleen voor bepaalde films ga ik naar de bioscoop, films waarvan ik zeker ben dat ze het geld waard zijn.

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Vertel dat aan mijn vader. Maar binnenkort komt er toch een verbod en een waarschuwing, als je die negeerd wordt je van het internet afgesloten, bij piratebay enzo. :Y)

comfort in c h a o s

SkyHigh schreef:
    Vertel dat aan mijn vader. Maar binnenkort komt er toch een verbod en een waarschuwing, als je die negeerd wordt je van het internet afgesloten, bij piratebay enzo. :Y)

Oh, hallelujah. Dank U God. Merci bien. _O_

All was well.

Gringotts schreef:
    (...)
    *Klopt op hoofdje* Braaf. :9~

*Voelt zich een engeltje* (krul)

Every word written is a victory against death | Michel Butor

ik heb een LEGAAL programma dat door de overheid wordt toegelaten zolang niemand requests post :D
    Ik ga geen geld uitgeven als ik neit zeker weet dat ik het leuk vindt

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Escritura schreef:
    ik heb een LEGAAL programma dat door de overheid wordt toegelaten zolang niemand requests post :D
    Ik ga geen geld uitgeven als ik neit zeker weet dat ik het leuk vindt

Jij bent ook braaf! :Y)

All was well.

Yay voor legale download programma's =3

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Basilisk schreef:
    Oké, ik geef toe, ik download muziek, maar albums zoals die van Lady GaGa of andere artiesten waar ik fan van ben, daar koop ik wel het album/de muziek van. En ik download films, maar als ik ze gekeken heb en ik vind ze goed, koop ik de dvd :Y).

''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

Over dat er mensen hard voor hebben gewerkt en ook graag betaald willen worden, is niet helemaal waar. Wanneer de winkel het inkoopt krijgen de makers, uitgevers, artiesten (dat soort mensen) al uit betaald. Dus als je iets in de winkel koopt, gaat dat geld gewoon naar de medewerkers van de winkel. En ik ga bijvoorbeeld niet een cd van ongeveer 30 euro betalen terwijl de artiest er maar misschien 50 cent voor krijgt.

Ik vind het vréselijk dat harry potter 7.2 nu al op internet staat, op verschillende websites. Ze hebben er zo hard aan gewerkt en mensen kijken het gewoon illegaal enzo, sukkels.

Maarja ik kan er ook niks tegen doen.. zelf doe ik het niet.

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

Ik weet niet of het programma dat ik gebruik om muziek te downloaden legaal is, maar ik ga niet voor een paar nummers een hele CD kopen en sommige muziek kan je ook niet als CD kopen dus dan download ik het gewoon. Maar van mijn favoriete bands koop ik wel gewoon CD's.

Ik download amper tot niet. Alleen als het maar 1 liedje is ofzo. Of als ik de cd niet kan vinden.
    Ik heb hier begod een supergrote cd-collectie x'D
    Dvd's kom ik ook niet tekort.

Langs één kant snap ik je, maar langs de andere kant snap ik ook wel dat mensen veel downloaden.

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Raveleijn schreef:
    Ik vind het vréselijk dat harry potter 7.2 nu al op internet staat, op verschillende websites. Ze hebben er zo hard aan gewerkt en mensen kijken het gewoon illegaal enzo, sukkels.

Maarja ik kan er ook niks tegen doen.. zelf doe ik het niet.

Dat was de aanleiding tot dit topic. Ik snap niet dat mensen nou het echt gewoon serieus te veel moeite vinden om het in de cinema te gaan kijken. Het is veel beter beeld en het kost misschien 8 euro.

All was well.

Shockwave schreef:
    En toch doe ik het.
    PIRRRRATE.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor