• Ik verveel me dood. Het Forum is dood; Mijn vriendin is op vakantie, en ik moet iets goeds lezen.

    Ik lees:

    - Onbekende personen met Fantasy en Romance.
    - Harry Potter verhalen (Alle soorten)


    Geef me een link en een kleine beschrijving, en als ik het mooi vindt neem ik een abo.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik raad je met nadruk de stories van Fawkes aan. Die voldoen praktisch allemaal aan je eisen en zijn geweldig goed c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ~When two extremes fall in love~


    Wanneer voor Draco en Neville het vierde jaar aanbreekt, veranderd er iets voor hen allebei. Een hevige ruzie tussen beide mondt uit in iets totaal anders. Maar kan er vriendschap bestaan tussen twee uitersten?
    Een verhaal over liefde, vriendschap en leugens.


    My dad will hear about this!
    Or no, actually…he won’t…cause that, ofcourse, ...would be a...bad…thing.


    This could be hidden here too if you want cause
    It takes a great deal of bravery to stand up to our enemies
    But just as much to stand up to our friends.
    So if you really love him you know that
    Were your treasure is, there will be your heart also
    You know this isn’t right and when do you finally see that you may not let him in?
    Please, I do know but don’t you think that
    It doesn't matter what someone is born, but what they grow to be.
    Yes I do, but always remember
    You've nothing to fear, if you have nothing to hide
    Klik


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik zou zeggen kijk op mijn profiel :3
    te lui om het hier te posten


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor



    Alle Dorpelingen zijn bang voor Villa Verena, ook we de vervloekte villa genoemd. Als de jonge Safier dood gevonden word, en de oorzaak niet bekend is, gaat de jonge reporter Sasja op onderzoek uit. Langzamerhand komt ze achter de waarheid van het huis en de familie van Safier. Maar hierdoor komt haar eigen leven ook in gevaar.