• Ik zocht echt heel lang een persoon, waarvan ik de naam niet eens kende. Dus ik vraag op een forum: Wie is deze gast? Ik heb de naam, typ het in op google, en gelijk krijg ik een heel Facebook profiel met echt ALLES erop, zijn huidige relatie, werk, alles! Echt, je kan niet meer anoniem blijven op internet joh. ö maar in dit geval vind ik dat helemaal niet erg, want ik heb lekker gevonden waar ik naar zocht. Alleen spijtig genoeg heeft hij geen foto's, ugh.


    Geïnteresseerd in Vrouwen
    Burgerlijke staat Heeft een relatie met (naam hier : D)
    Geslacht Man

    No fucking way! : ( damn you fucking girl, die stupid bitch. nu ben ik echt hevig teleurgesteld, wat heel kinderachtig is.
    NEE omygod waarom is die vriendin zo ew en zo bah, ik heb teveel informatie opgezocht waardoor ik nu helemaal zo zit van; nouhouu.

    Ik hoop dat het snel uit gaat.
    nee dat is eigenlijk best sneu, want ik maak toch geen kans. x D

    Achja, dan blijft het maar bij kwijlen bij foto's.


    Ik geef op internet nooit veel informatie weg, want echt, met internet kun je alles vinden over die persoon. Niemand weet eigenlijk hoe oud ik ben, of whatever, maarja, wat heb je daar nou aan.

    Zijn jullie heel open op internet of juist voorzichtig? : )

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 23:05 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik ben open, maar dan precies genoeg denk ik.


    Food.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    HAHAHA VOORNAMELIJK VAN JOU.

    Oh gosh ik kom niet meer bij van het lachen.
    Het is toch om te gieren!

    Heeft hij ook leuke foto's ?

    Ooohja! :'D
    Totally, alleen kan ik ze niet kopiëren, facebook laat dat niet toe. ):


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ooohja! :'D
    Totally, alleen kan ik ze niet kopiëren, facebook laat dat niet toe. ):

    No way. : (
    Printscreen? : D
    En in welk album? ik maak speciaal voor hem gewoon facebook om vervolgens zijn foto's te zien, I'm a stalker ! D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Als je mij zoekt op internet krijg je ene Louis [en mijn achternaam maar die zeg ik lekker niet] van de vvd o_o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Raveleijn schreef:
    (...)
    No way. : (
    Printscreen? : D
    En in welk album? ik maak speciaal voor hem gewoon facebook om vervolgens zijn foto's te zien, I'm a stalker ! D:

    Hij heeft verschillende albums, en ik kan bijgod niet die stomme printscreen als link krijgen. D:


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Hij heeft verschillende albums, en ik kan bijgod niet die stomme printscreen als link krijgen. D:

    Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
    Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.

    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 23:21 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Haha, rustig rustig. :'D
    Ik kan die foto's alleen op facebook bekijken, van hem. Ik zou die printscreens wel in een e-mail kunnen sturen, anders weet ik echt niet hoe dat ooit gaat lukken. :s


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Haha, rustig rustig. :'D
    Ik kan die foto's alleen op facebook bekijken, van hem. Ik zou die printscreens wel in een e-mail kunnen sturen, anders weet ik echt niet hoe dat ooit gaat lukken. :s

    Dát is ook goed ;o; dan hou ik van je, forever. en hier bedrieg ik niemand mee. x D

    wait ik PB je wel.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Dát is ook goed ;o; dan hou ik van je, forever. en hier bedrieg ik niemand mee. x D

    wait ik PB je wel.

    Haha, zal wel, bedrieger. :')


    Where there is a sea there are pirates...