• Door het gedoe met die OMG! topic van justin bieber ben ik tot de ontdekking gekomen dat veel mensen hun memes niet kennen. Het gedoe met de "kleurloze mannetjes" kon nog vergeven worden, maar nou gaat t wel erg ver.

    Daarom stel ik voor de de mensen die het woord meme niet kennen op deze site kijken: http://memebase.com/ Daar posten mensen memes en dergelijke, en dan leer je ook gelijk wat een troll is etc.

    Als je een meme tegenkomt die je niet kent, kun je hem intikken op deze site: http://knowyourmeme.com/ Dit is een database die alle memes bevat.

    Nu, de volgende die niet weet wat een troll of een meme is, en die niet snapt wat getrolld worden is krijgt een internet mep :Y)

    EDIT: wikipedia betekenis
    De term internetmeme is een neologisme dat op het internet gebruikt wordt om een concept te beschrijven dat zich via het internet van persoon tot persoon verspreidt. De term refereert aan het concept van memen, hoewel deze term een veel bredere categorie van culturele informatie aanduidt. Internetmemen zijn grofweg te verdelen in de volgende categorieën:

    broodjeaapverhalen en hoaxes,
    afbeeldingen en bewerkte afbeeldingen,
    referenties naar populaire cultuur,
    reclame en advertenties,
    ongewilde beroemdheden en
    schaamteloze zelfpromotie.

    Voor wie het nog niet snapt heb ik een simpel instructiefilmpje: http://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 20:31 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Escritura schreef:
    Rick Roll!


    leg uit.. kga me muziek er namelijk niet voor uit zetten


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eos schreef:
    (...)
    Ahaaaa! (nerd)


    Yes! success :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Yes! success :Y)

    Haha, inderdaad.
    Ik kende het blijkbaar al, wist alleen niet dat het een benaming had :')
    Op een facebookpagina waar ik fan van ben worden er namelijk heel veel memes gepost (:


    Never run out of reasons to smile...

    Fellatio schreef:
    (...)

    leg uit.. kga me muziek er namelijk niet voor uit zetten


    Rick roll:

    Rickroll is een internetgrap, die ontstaan is in 2007.

    Rickrollen gebeurt door een ander een link te geven, met het idee dat daar iets interessants te vinden is. Maar in werkelijkheid leidt de link naar de muziekvideo Never Gonna Give You Up van Rick Astley. De grap begon in 2007, toen mensen die zochten naar een trailer van GTA 4 doorgelinkt werden naar de video van Rick Astley op YouTube.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Eos schreef:
    (...)
    Haha, inderdaad.
    Ik kende het blijkbaar al, wist alleen niet dat het een benaming had :')
    Op een facebookpagina waar ik fan van ben worden er namelijk heel veel memes gepost (:


    Oh My God i'm Going to Hell For Laughging At That? *is fan van die meme pagina*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Rick roll:

    Rickroll is een internetgrap, die ontstaan is in 2007.

    Rickrollen gebeurt door een ander een link te geven, met het idee dat daar iets interessants te vinden is. Maar in werkelijkheid leidt de link naar de muziekvideo Never Gonna Give You Up van Rick Astley. De grap begon in 2007, toen mensen die zochten naar een trailer van GTA 4 doorgelinkt werden naar de video van Rick Astley op YouTube.


    of terwijl.. Kansloos ? o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Escritura schreef:
    (...)

    Oh My God i'm Going to Hell For Laughging At That? *is fan van die meme pagina*


    Ewwww facebook! :8


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik snap het wel! Ik voel me nu een beetje slim eigenlijk, mag dat? *O*

    Dursley schreef:
    Ik snap het wel! Ik voel me nu een beetje slim eigenlijk, mag dat? *O*


    JAAAAAAAAAAA! *internethoofdklopje*

    (Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    JAAAAAAAAAAA! *internethoofdklopje*

    (Y)


    YEAH! omg wauw, ik ben zo vereerd nu. Ik weet niet wat ik nu moet zeggen, wauw! Ik ben zo emotioneel nu, dit raakt me echt! (huil)

    -sorry, ik word irritant als ik me verveel. (: