• Door het gedoe met die OMG! topic van justin bieber ben ik tot de ontdekking gekomen dat veel mensen hun memes niet kennen. Het gedoe met de "kleurloze mannetjes" kon nog vergeven worden, maar nou gaat t wel erg ver.

    Daarom stel ik voor de de mensen die het woord meme niet kennen op deze site kijken: http://memebase.com/ Daar posten mensen memes en dergelijke, en dan leer je ook gelijk wat een troll is etc.

    Als je een meme tegenkomt die je niet kent, kun je hem intikken op deze site: http://knowyourmeme.com/ Dit is een database die alle memes bevat.

    Nu, de volgende die niet weet wat een troll of een meme is, en die niet snapt wat getrolld worden is krijgt een internet mep :Y)

    EDIT: wikipedia betekenis
    De term internetmeme is een neologisme dat op het internet gebruikt wordt om een concept te beschrijven dat zich via het internet van persoon tot persoon verspreidt. De term refereert aan het concept van memen, hoewel deze term een veel bredere categorie van culturele informatie aanduidt. Internetmemen zijn grofweg te verdelen in de volgende categorieën:

    broodjeaapverhalen en hoaxes,
    afbeeldingen en bewerkte afbeeldingen,
    referenties naar populaire cultuur,
    reclame en advertenties,
    ongewilde beroemdheden en
    schaamteloze zelfpromotie.

    Voor wie het nog niet snapt heb ik een simpel instructiefilmpje: http://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 20:31 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Shut up, echtwaar (no_chears)


    -

    Door jou snap ik er nog minder van(joehoe)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik snap het half en half. Is er iemand die het in normale taal kan uitleggen?
    En begin dan niet van 'know your memes', want als we het niet snappen, kunnen we het ook niet kennen.


    Never run out of reasons to smile...

    Nevada schreef:
    Door jou snap ik er nog minder van(joehoe)




    *internet mep*


    quidquid excusatio prandium pro

    Door deze topic begin ik al die mensen te haten die gaat zeggen know your meme -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Meme's zijn plaatjes. Jullie kenne dat mannetje toch wel dat cornflakes eet en levenloze dingen meemaakt?
    Meme: Cereal guy. Kijk maar op de site membase. Dat zijn meme's.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Go back to 4chan(cat)


    As travars

    *snapt er niks van*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Escritura schreef:
    Meme's zijn plaatjes. Jullie kenne dat mannetje toch wel dat cornflakes eet en levenloze dingen meemaakt?
    Meme: Cereal guy. Kijk maar op de site membase. Dat zijn meme's.

    En ook die ventjes van Derp ofzo?
    Ik snap het


    Never run out of reasons to smile...

    Aguamenti schreef:
    *snapt er niks van*





    *internet mep*

    Grimshaw schreef:
    Go back to 4chan(cat)


    Nooit daar geweest, maar blij dat je het kent :Y) Je krijgt een internethoofdklopje *hoofdklopje*


    quidquid excusatio prandium pro

    Eos schreef:
    (...)
    En ook die ventjes van Derp ofzo?
    Ik snap het


    Inderdaad, dat zijn ook allemaal mem's


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Inderdaad, dat zijn ook allemaal mem's

    Ahaaaa! (nerd)


    Never run out of reasons to smile...

    Rick Roll!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ochja zoveel kinderen hier die zo'n termen gebruiken maar eigenlijk geen idee hebben van what the fuck het is.
    shame on you.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 20:51 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Shockwave schreef:
    ochja zoveel kinderen hier die zo'n termen gebruiken maar eigenlijk geen idee what the fuck het is.
    shame on you.


    I knows right?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.