• Ik heb een story aangemaakt. Story promoten. Ik ben benieuwd wie er allemaal een hstuk reclame wilt. De story's zijn voor iedereen dus er is kans op meer lezers

    Het liefste twilight en glee. geen justin bieber en tokio hotel.

    info
    Naam van jou
    Titel
    Korte omschrijving
    Eventueel Cover.
    Aantal hstukken.
    geef hier de info of pb me maar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb alleen maar Justin Bieber stories.


    <3

    Alleen onbekende eprsonen stories hier, sorry


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Alleen onbekende eprsonen stories hier, sorry

    dat mag oo khoor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Info
    Naam van jou: Escitura http://www.quizlet.nl/users/Escritura/

    Titel: Bound to Darkness

    Korte omschrijving:

    Vittoria is een vredige wereld tot de Diamond of Balance wordt bezoedeld door gevaarlijke krachten. Het verhaal volgt de 5 mensen die door Fate zijn uitgekozen om Vittoria te redden.

    Eventueel Cover:



    Link: http://www.quizlet.nl/stories/56246/bound-to-darkness/

    Aantal hoofdstukken: momenteel 5, geupdate ongeveer 2 of 3 keer in de week.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Written by: Atmosphere & Miyazaki

    Click -> Dying to live again. [16+]


    Gay-Love/Sex/Drugs/Abuse/Depression/Loss.

    Izzy Tayler's leven veranderd compleet als na zijn perfecte leven,
    met meisjes en dure feesten, hij de jongen van zijn dromen ontmoet; Jeffrey.
    Jeffrey zet Izzy's leven compleet op zijn kop,
    met een liefde die hij nooit gekend heeft.
    Helaas loopt het niet zoals geplanned, want Izzy's ouders zijn
    christelijk en helemaal tégen homoseksualiteit.
    Jeffrey heeft ook zijn eigen problemen,
    want door Alcohol en Drugs misbruik,
    veranderd hij in een persoon die Izzy niet kent.
    En de liefde die eens zo mooi was, begint uit elkaar te vallen.

    Katherine 'Kate' Stephenson geloofd niet in liefde.
    Ze houdt niet van relaties omdat die in haar verleden alleen maar haar hart
    gebroken hebben. Omdat haar ouders het haar thuis moeilijk maken,
    laat ze zich gaan op feesten en heeft One-night-stands.
    Of het jongens of meiden zijn, het maakt haar niet uit.
    Onbewust maakt haar levensstijl haar meer kapot van binnen dan ze denkt.
    En wat als ze écht verliefd wordt?

    __________

    Let's start over.
    I'll try to do it right this time around.
    It's not over.
    'Cause a part of me is dead and in the ground.
    This love is killing me,
    But you're the only one.
    It's not over.


    ~ Soundtrack. ~

    info
    Naam van jou written by Renske & Nica
    Titel 'Until the Very End | Draco Malfoy & George Weasley|
    Korte omschrijvingZanna Elise Reid, gaat voor haar zesde jaar opnieuw naar Zweinstein. Samen met haar hond en haar nichtje. Haar jaar valt alleen anders dan gepland. Zo wordt ze een hecht groepje met haar nichtje ; Liz, en Loena en Ginny, raakt ze in de problemen omdat ze hulp geeft aan Draco Malfoy, en haalt ze 'andere' cijfers.

    Lizzy Megan Reid gaat voor de zesde keer op rij naar Zweinstein. Samen met haar uil en haar nichtje. Samen met haar drie beste vriendinnen merkt ze dat dit jaar anders is dan andere. Vooral als ze de enige echte George Weasley ontmoet.

    Aantal hstukken. Zes & in de maak
    Klik

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 12:57 ]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    ff een vraag :$ wrm wil je geen reclame maken over Justin & Tokio Hotel ? (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Info
    Naam van jou Archibald
    Titel De prins met de creditcard
    Korte omschrijving Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?
    Eventueel Cover klik
    Aantal hstukken Iets meer dan 30
    Link: http://www.quizlet.nl/stories/55437/de-prins-met-de-creditcard/


    “Love is a contradiction.”

    Fellatio schreef:
    ff een vraag :$ wrm wil je geen reclame maken over Justin & Tokio Hotel ? (:


    Ik heb daar nogal een hekkel aan eerlijk gezgd. ook aa n hp maar mijn vriendin leest dat weer dus ik heb een beetje mijn vriendinnen rond gevraagd wat zij lezen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kitchener schreef:
    Ik heb alleen maar Justin Bieber stories.


    To infinity and beyond •

    info
    Naam van jou Celestial
    Titel One vampire changed my life.
    Korte omschrijving What would you do when you don't have a father anymore, you never get to see your own family and you hardly have any friends. Samantha Fox tries to keep her life interesting. When she decides to make a walk to the park, she falls asleep on a bench, what leads to a serious change of her life.
    Romance, action, werewolves and vampires come into her life, and of course, so does a lot of blood.
    Eventueel Cover.


    Aantal hstukken. Tot nu toe 115.
    Link: http://www.quizlet.nl/stories/38539/one-vampire-changed-my-life/


    Writen By 'Me - Dominic
    ~~
    Klik Link


    ‘‘The Hunger Games have begun.
    May the odds be ever in your favor!’’

    Er is geen weg meer terug.
    ~~




    #Dit verhaal is afgeleid uit de Hongerspelen,
    het levensverhaal van kleine Rue. En enkel een fanmade.
    #Enjoy, leave a comment.
    #Soundtrack.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 13:13 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    De story's zijn voor iedereen dus er is kans op meer lezers
    Het liefste twilight en glee. geen justin bieber en tokio hotel.

    Info
    Naam van jou: Loyalty
    Titel: She choosed the strongest
    Korte omschrijving: Het enige wat Kaylee wou, was een normaal leven. Ze hoopte het te vinden in Forks maar dat had ze mis. Dit verhaal draait om Kaylee Williams. De ouders van Kaylee zijn nog maar net gescheiden en haar moeder wilt zo snel mogelijk ergens anders wonen. Kaylee komt te wonen in Forks, een stadje dat totaal het tegenovergestelde is van haar vorige woonplaats Las Vegas. Kaylee word het buurmeisje van Bella Swan, die contact zoveel mogelijk wild vermijden maar dat niet red en bevriend met Kaylee raakt. Bella is Kaylee's enige vriendin. Kaylee heeft voor de rest bijna geen vrienden in Forks en de enige die er altijd voor haar is, is haar hondje, een Jack Russell terriër. Kaylee gaat naar school in Forks. Op school raakt ze in contact met Bella's oude vrienden: Jessica, Mike, Eric, Angela en Tyler. Maar ze raakt ook bevriend met Bella's nieuwe vrienden, de familie Cullen. Kaylee voelt zich vanaf het begin aangetrokken als een magneet tot de familie en vind ze erg mysterieus en interessant. Kaylee raakt vooral geobsedeerd door Emmett, de sterkste en de grootste van de familie Cullen. Maar Kaylee's gevoel zegt dat er iets niet klopt aan de familie. Na aanleiding van opeenvolgende gebeurtenissen, komt Kaylee de familie Cullen steeds vaker tegen. Vooral Emmett komt ze vaak tegen.
    Eventueel Cover:


    Aantal hstukken: Moeten nog komen.

    © Loyalty

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 13:11 ]


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    @ Atmpsphere:

    Gelooft niet in liefde in storybeschrijving is met een t. En Izzy Taylor's leven verandert compleet is ook met een t :] Just sayin'.


    No growth of the heart is ever a waste