• Naar Sluis! En voor iemand die in België woont is dat leuk want dat is *pompompompompom* HET BUITENLAND! :Y)

    Nouja, niet echt, maar ik kijk er wel naar uit! Zo een dagje shoppen in Sluis is altijd leuk :3! Wat doen jullie morgen allemaal?

    Oh en trouwens, hoi! Ik ben Meg en kind of nieuw hierzo n.n Nouja, ik ken de site al 5 jaar en heb al een paar accounts gehad en stories geschreven die niemand las maar 'k had nooit echt veel contact op 't forum enzo. 'k Heb Q ook een beetje verwaarloosd de laatste 3 jaar dus daarom dit nieuwe account, nieuwe start weet je wel!

    Dus hoi, laten we vriendjes zijn :3!


    spinkick your way through life.

    Grizzly schreef:
    (...)

    ik zat gisteren nog in Buitenland, en morge ga ik met mijn vrienden naar gentse feesten ook!

    Achzo, wauw, drukke agenda zo te horen n.n Veel plezier! xoxo


    spinkick your way through life.

    THX!!! :D:D:D:D YAY :D Weet alleen nog steeds niet of ie het 's ochtends, 's middags of 's avonds wil doen xD Hij zei dat het van vanavond afhing ofzo :P

    koitje schreef:
    THX!!! :D:D:D:D YAY :D Weet alleen nog steeds niet of ie het 's ochtends, 's middags of 's avonds wil doen xD Hij zei dat het van vanavond afhing ofzo :P


    Hahaha, ja, houd ook rekening met het uurverschil! 't Is wel niet zo veel, maar toch! xoxo


    spinkick your way through life.

    nee Denemarken is hetzelfde als hier hoor ;) Ligt rechtboven ons dus zelfde tijdzone. Was idd wel aardig belangrijk geweest als er een uur tijdsverschil was geweest xD

    morbidity schreef:
    (...)

    Gelukzak die je bent, zou ik ook wel willen, als ik er een had tenminste. xoxo


    Ik kan je nog jaloerser maken, maar dat plaats ik niet in een topic omdat ik geen zin heb in kutreacties van mensen die denken dat het niet serieus is :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Volgens mij doe ik morgen niks boeiends.

    koitje schreef:
    nee Denemarken is hetzelfde als hier hoor ;) Ligt rechtboven ons dus zelfde tijdzone. Was idd wel aardig belangrijk geweest als er een uur tijdsverschil was geweest xD

    Achzo, ik dacht dat het om een engelse band ging n.n xoxo


    spinkick your way through life.

    Voiceless schreef:
    (...)

    Ik kan je nog jaloerser maken, maar dat plaats ik niet in een topic omdat ik geen zin heb in kutreacties van mensen die denken dat het niet serieus is :'D


    Hahaha, je mag altijd een bericht in m'n gastenboek achterlaten hoor! Hha xoxo


    spinkick your way through life.

    Brianstorm schreef:
    Volgens mij doe ik morgen niks boeiends.


    Awww, wat jammer... Spreek af met wat vrienden? xoxo


    spinkick your way through life.

    morbidity schreef:
    (...)
    Achzo, ik dacht dat het om een engelse band ging n.n xoxo

    Nee, Deens... :P
    EN HET IS VANDAAG NU!! :D
    Hij heeft alleen nog steeds niet teruggestuurd hoe laat ie het wil doen xD

    koitje schreef:
    (...)
    Nee, Deens... :P
    EN HET IS VANDAAG NU!! :D
    Hij heeft alleen nog steeds niet teruggestuurd hoe laat ie het wil doen xD

    Ach die stuurt nog wel terug! Ligt vast gewoon nog te slapen n.n xoxo


    spinkick your way through life.

    Ik hoop het. Maar ik denk het wel. Denk niet dat ie me blij gaat maken voor niks :P
    En kan best, want ik kwam er vanochtend achter dat ie tot iets van half 7 doorgetweet heeft..
    Maar tis wel handig als ie ff zegt wnnr die het wil doen ;)

    nog nooit in sluis geweest. vandaag komt eem vriendin van me en morgen ga k misschien pokemon white kopen ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    wat ik morgen ga doen ? Terug naar huis gaan.


    Save me from myself.

    Daar ben ik vorige week zondag nog geweest (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.