• Lieve Q - users. Ik organiseer een Zangwedstrijd en ik geef jullie de mogelijkheid om mee de beslissen wie wint net zoals in X Factor en als in Idool. Dus vroeg ik mij af of jullie tovallig hier een kijkje zouden willen nemen en stemmen op jullie favoriet. Het zou zowel voor mij als voor de kandidaten veel betekenen. Het neemt maar enkele minuten van je leven in, dus je gaat er zeker niet dood van. Alvast bedankt. :)

    Hier stemmen op opdracht 1!
    Hier stemmen op opdracht 2!

    Je mag hier ook zeker naspreken over wie je het best vindt en waarom. Jullie commentaar is natuurlijk van groot belang. Wij zouden het wel appreciëren als je een andermands werk niet afbreekt. Commentaar en tips zijn altijd welkom, maar wees niet gemeen of onrechtvaardig.


    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 13:17 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Tranquillity schreef:
    Gestemd (:
    Muy bien! _O_


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik probeer morgen en anders vrijdag de punten te doen. Vandaag ben ik veels te slechtgezind en ik wil dat niet laten beïnvloeden daardoor.

    Brianstorm schreef:
    Ik probeer morgen en anders vrijdag de punten te doen. Vandaag ben ik veels te slechtgezind en ik wil dat niet laten beïnvloeden daardoor.
    Geen probleem lieverd. Ik stuurde je een mail tegen wanneer ik ze moest. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Opnieuw op Daryl gestemd.
    Uitleg mening:
    Adriane: Zuivere noten en past goed in de bedoeling van het lied. Wel is het een beetje ééntonig.
    Daryl: Héel moeilijk liedje, iedere noot was gewoon perfect.
    Jana: Toonhouden is duidelijk moeilijk voor haar, het gaat hoog, laag, hoog, laag, terwijl dat niet de bedoeling is. Ik denk dat het komt omdat ze vrij zacht zong.
    Jesz: Ze zong mooi, maar die echo heeft het kinda verpest.
    Maartje: Het begin vond ik mooi, maar het ging steeds verder bergafwaards.
    Valerie: Ze zong nog steeds een beetje saai, een liedje wat meer van toonhoogte wisselt lijkt me meer gepast voor haar stem.
    Veranika: De toonhoogtes klopten precies, maar het was niet zo zuiver en regelmatig.

    Laat dit bovenstaande niet verkeerd overkomen, ik kan er enkel zelf niet tegen als mensen gewoon zo iets zeggen, zonder uitleg. Dus daarom wil ik zelf het 'goede' voorbeeld geven :3


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Opnieuw op Daryl gestemd.
    Uitleg mening:
    Adriane: Zuivere noten en past goed in de bedoeling van het lied. Wel is het een beetje ééntonig.
    Daryl: Héel moeilijk liedje, iedere noot was gewoon perfect.
    Jana: Toonhouden is duidelijk moeilijk voor haar, het gaat hoog, laag, hoog, laag, terwijl dat niet de bedoeling is. Ik denk dat het komt omdat ze vrij zacht zong.
    Jesz: Ze zong mooi, maar die echo heeft het kinda verpest.
    Maartje: Het begin vond ik mooi, maar het ging steeds verder bergafwaards.
    Valerie: Ze zong nog steeds een beetje saai, een liedje wat meer van toonhoogte wisselt lijkt me meer gepast voor haar stem.
    Veranika: De toonhoogtes klopten precies, maar het was niet zo zuiver en regelmatig.

    Laat dit bovenstaande niet verkeerd overkomen, ik kan er enkel zelf niet tegen als mensen gewoon zo iets zeggen, zonder uitleg. Dus daarom wil ik zelf het 'goede' voorbeeld geven :3
    Haha super hoe jij het deed. Hopelijk doen nog meer mensen het zo. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ariadne: Soms is het nét tegen de toon aan ;$ Maar er zijn noten, die je helemaal raakt, en dat klinkt echt mooi (;
    Daryl: Jij zingt echt met gevoel, en heel zuiver. Mijn complimenten (:
    Jana: Ik wil niet gemeen overkomen, maar het is meestal gewoon de verkeerde toonhoogte.. Misschien moet je eens terugluisteren wat je hebt gezongen, misschien hoor je dan dat je in de verkeerde toonhoogte zingt.. Ook moet je werken aan je Engelse uitspraak. Wel heel goed vond ik, was dat je een gitaar erbij had & er ook op kon spelen! (:
    Jesz: Doe die echo weeeeeeeg ;x Dan zou het in mijn oren veel mooier hebben geklonken (:
    Maartje: In het begin is het heel mooi, maar daarna zakte het een beetje in...
    Valerie: Het rappen klinkt een beetje, raar. Misschien is het beter als je echt gaat 'zingen' dan rappen, want dat valt een beetje tegen ;x
    Veranika: Het is niet zuiver, en aan je Engels moet écht gewerkt worden. En volgens mij is het juist de verkeerde toonhoogte.. ;x


    Daryl heeft mijn stem gekregen (;

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 20:04 ]


    Me so good.

    Sweden schreef:
    Ariadne: Soms is het nét tegen de toon aan ;$ Maar er zijn noten, die je helemaal raakt, en dat klinkt echt mooi (;
    Daryl: Jij zingt echt met gevoel, en heel zuiver. Mijn complimenten (:
    Jana: Ik wil niet gemeen overkomen, maar het is meestal gewoon de verkeerde toonhoogte.. Misschien moet je eens terugluisteren wat je hebt gezongen, misschien hoor je dan dat je in de verkeerde toonhoogte zingt.. Ook moet je werken aan je Engelse uitspraak. Wel heel goed vond ik, was dat je een gitaar erbij had & er ook op kon spelen! (:
    Jesz: Doe die echo weeeeeeeg ;x Dan zou het in mijn oren veel mooier hebben geklonken (:
    Maartje: In het begin is het heel mooi, maar daarna zakte het een beetje in...
    Valerie: Het rappen klinkt een beetje, raar. Misschien is het beter als je echt gaat 'zingen' dan rappen, want dat valt een beetje tegen ;x
    Veranika: Het is niet zuiver, en aan je Engels moet écht gewerkt worden. En volgens mij is het juist de verkeerde toonhoogte.. ;x


    Daryl heeft mijn stem gekregen (;
    _O_
    Echt tof dat jullie zo'n beschrijving geven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Voted on Ariadne!!

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 11:53 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Birdyx schreef:
    Voted on Ariadne!!

    _O_

    Halestorm schreef:
    (...)
    _O_
    (Y)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Stemmen kan nog tot 13u30


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jah (nerd)