• Ik zag net het nieuws, over een of andere aanslag in Oslo! Erg =O Heeft iemand er meer over gehoord?

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

waarom moeten die gasten altijd onschuldige mensen meenemen?-_-

*klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

Echt erg.
    Schiphol/Amsterdam is nog een keertje de lul.

Gradually, then suddenly..

80 doden.

“She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

Echt blij dat ik daar al twee weken weg ben.
    Maar alsnog is het verschrikkelijk! Ik snap niet waarom je zoiets zou doen. Het blijkt nu dat het niet al qaida was maar naja 'gewoon' op de regering bedoeld was.
    Vind het echt verschrikkelijk, het is niet dat die mensen iets verkeerd hebben gedaan!

If you had never come out of the blue, I would've stay

mensen die dit doen sporen gewoon niet helemaal.

| Reality is for people that lack imagination |

Volgens de krant zijn er 17 doden.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Het was één persoon uit Noorwegen zelf, de politieke leider (of in ieder geval iemand die hoog aan de politieke ladder staat), was/is waarschijnlijk het doel.

everything, in time

van dat in oslo en utøya zijn er 91 mensen dood o.O

Shoganai i ne~

Ik haat mensen die moorden.
    Wat mij betreft wordt er een heftige martelstraf ingevoerd, om de mensen te laten lijden die zulke dingen doen/ hebben gedaan.

"Well, well. Look who we've got here!"

http://www.hln.be/hln/nl/10756/Bloedbad-Oslo/article/detail/1296030/2011/07/23/Minstens-91-doden-na-bloedbad-in-Noorwegen.dhtml
    Bij de explosie zijn er 7 omgekomen en op dat kamp 84

You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

Nos.nl
    Echt erg ;'o

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

91 doden, sowieso. Scary sh*t going on in the world.

I was an angel living in the garden of evil

Carcass schreef:
    Er zijn toch tot nu toe +-25 mensen omgekomen?

Ik heb gehoord 90.

Moonshine, take us to the stars tonight ~

Een bom in de hoofdstad en een schietpartij op een eiland waar een of ander politiek kamp was
    Zo erg

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Omg, in Noorwegen? Dat is zowat het meest veilige land op de hele wereld! Shit. :s

Where there is a sea there are pirates...