• Ja, die mensen die helemaal anti-homo zijn en zeggen dat God ze haat enzo. Like, als je zo christelijk was dat je die hele fckng bijbel uit je hoofd kent, weet je toch ook wel dat er in staat dat God van alle mensen houdt. Ik heb de bijbel nooit gelezen, alleen een jeugdbijbel en een van de eerste zinnen uit dat boek was: ‘God houdt van iedereen, en dat moet je weten’
    Ik kan het helemaal fout hebben maar volgens mij heeft ''God'' hierzo helemaal geen reden om homo's te haten, dus die homohaters moeten eens met wat betere argumenten komen.


    Rainbows on my staircase ~

    maar niet alle homo-haters geloven in de bijbel?
    maar ik snap ook neit wat voor reden ze hebben om ze te haten.
    van mij mag iedereen iedereen haten zolang ie het maar voor zich houd,
    en die andere neit lastig valt

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 18:36 ]

    C18 schreef:
    Erger ik me ook de pleures aan.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Er staat inderdaad in de bijbel dat homosexualiteit, verboden is. Dat herhaalt de paus ook altijd. Ik ben ook christelijk, maar dat gaat te ver (:


    To infinity and beyond •

    Endure schreef:
    Ik haat ze niet, maar ik moet toegeven dat ik het een beetje vreemd vind om mensen van hetzelfde geslacht te zien zoenen en dergelijke en vaak zijn het (val me nu niet aan) wel aparte types.


    I´m nothing special.

    Het is waar. somige mensen doen gewoon stom en overdrijven. maar er staat in de bijbel god houd van iedereen. dus mensen moeten gewoon niet zeuren dat zijn meestal gewoon aandacht vragers. nouwja de meeste.
    ik ben het met je eens ! ;)


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    xLiesatjuh schreef:
    maar niet alle homo-haters geloven in de bijbel?
    maar ik snap ook neit wat voor reden ze hebben om ze te haten.
    van mij mag iedereen iedereen haten zolang ie het maar voor zich houd,
    en die andere niet lastig valt


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ten eerste: Waarom zit het hier de laatste tijd vol met homo-topics? :8
    En ten tweede: Ja, god houdt van ieder mens, maar het wordt gewoon niet geaccepteerd dat iemand homo is. Het beste is gewoon om hetero te zijn...
    En het is een zonde als je dat bent, maar er is een punt wat ik niet begrijp en me afvraag als moslimzijnde, waarom is het een zonden want mensen kunnen er toch niks aan doen? Met deze vraag loop ik eigenlijk wel in mijn hoofd als er over homo's gepraat wordt..


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Tja, het is allemaal erg ingewikkeld. Ik vind het ook erg naar dat sommige mensen zo over holebi's denken.
    Maar ja, God vind het ook niet ''goed'' als mensen vreemd, of uit elkaar gaan. Terwijl daar volgens mij een veel minder stampei over wordt gemaakt.

    Maar zoals iemand anders het ook al eerder zei, het is maar hoe je het interpreteert. Je kan het zo zien, maar ook weer zo.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 18:19 ]

    Antichrist schreef:
    Ik ben niet christelijk, maar er staat in de bijbel dat een man niet met een man mag neuken. Dat is volgens mij zelfs een van de 10 geboden, 't staat onder dat je niet met dieren mag neuken.
    God doesn't like gays.

    -ligt dubbel- Sorry sorry, maar dat staat NIET in de tien geboden xD

    De 10 geboden:
    - Vereer naast mij geen andere goden.
    - Maak geen godenbeelden, geen enkele afbeelding van iets dat in de hemel hier boven is of van iets beneden op de aarde of in het water onder de aarde. Kniel voor zulke beelden niet neer, vereer ze niet, want Ik, de HEER, uw God, duld geen andere goden naast Mij. Voor de schuld van de ouders laat Ik de kinderen boeten, en ook het derde geslacht en het vierde, wanneer ze Mij haten; maar als ze Mij liefhebben en doen wat Ik gebied, bewijs Ik hun Mijn liefde tot in het duizendste geslacht.
    - Misbruik de naam van de HEER, uw God, niet, want wie Zijn naam misbruikt laat Hij niet vrijuit gaan.
    - Houd de sabbat in ere, het is een heilige dag. Zes dagen lang kunt u werken en al uw arbeid verrichten, maar de zevende dag is een rustdag, die gewijd is aan de HEER, uw God; dan mag u niet werken. Dat geldt voor u, voor uw zonen en dochters, voor uw slaven en slavinnen, voor uw vee, en ook voor vreemdelingen die bij u in de stad wonen. Want in zes dagen heeft de HEER de hemel en de aarde gemaakt, en de zee met alles wat er in leeft, en op de zevende dag rustte Hij. Daarom heeft de HEER de sabbat gezegend en heilig verklaard.
    - Toon eerbied voor uw vader en uw moeder. Dan wordt u gezegend met een lang leven in het land dat de HEER, uw God, u geven zal.
    - Pleeg geen moord.
    - Pleeg geen overspel.
    - Steel niet.
    - Leg over een ander geen valse getuigenis af.
    - Zet uw zinnen niet op het huis van een ander, en evenmin op zijn vrouw, op zijn slaaf, zijn slavin, zijn rund of zijn ezel, of wat hem ook maar toebehoort.’

    Ja, ik geloof. Ik ben zelfs protestans, maar ik heb NIKS tegen homo's en iedereen die er wel wat tegen heeft is niet goed bij zijn of haar hoofd!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kill the with fire.


    en jongens, helobi's verschillen echt niet met de rest hoor. buiten dat wij niet (alleen) op het andere geslacht vallen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    -ligt dubbel- Sorry sorry, maar dat staat NIET in de tien geboden xD

    De 10 geboden:
    - Vereer naast mij geen andere goden.
    - Maak geen godenbeelden, geen enkele afbeelding van iets dat in de hemel hier boven is of van iets beneden op de aarde of in het water onder de aarde. Kniel voor zulke beelden niet neer, vereer ze niet, want Ik, de HEER, uw God, duld geen andere goden naast Mij. Voor de schuld van de ouders laat Ik de kinderen boeten, en ook het derde geslacht en het vierde, wanneer ze Mij haten; maar als ze Mij liefhebben en doen wat Ik gebied, bewijs Ik hun Mijn liefde tot in het duizendste geslacht.
    - Misbruik de naam van de HEER, uw God, niet, want wie Zijn naam misbruikt laat Hij niet vrijuit gaan.
    - Houd de sabbat in ere, het is een heilige dag. Zes dagen lang kunt u werken en al uw arbeid verrichten, maar de zevende dag is een rustdag, die gewijd is aan de HEER, uw God; dan mag u niet werken. Dat geldt voor u, voor uw zonen en dochters, voor uw slaven en slavinnen, voor uw vee, en ook voor vreemdelingen die bij u in de stad wonen. Want in zes dagen heeft de HEER de hemel en de aarde gemaakt, en de zee met alles wat er in leeft, en op de zevende dag rustte Hij. Daarom heeft de HEER de sabbat gezegend en heilig verklaard.
    - Toon eerbied voor uw vader en uw moeder. Dan wordt u gezegend met een lang leven in het land dat de HEER, uw God, u geven zal.
    - Pleeg geen moord.
    - Pleeg geen overspel.
    - Steel niet.
    - Leg over een ander geen valse getuigenis af.
    - Zet uw zinnen niet op het huis van een ander, en evenmin op zijn vrouw, op zijn slaaf, zijn slavin, zijn rund of zijn ezel, of wat hem ook maar toebehoort.’

    Ja, ik geloof. Ik ben zelfs protestans, maar ik heb NIKS tegen homo's en iedereen die er wel wat tegen heeft is niet goed bij zijn of haar hoofd!


    Volgnens mij, zei ik.
    En laat ik eens iets voor je quoten.

    ‘En wanneer een man bij een manspersoon ligt zoals men bij een vrouw ligt,
    hebben beiden iets verfoeilijks gedaan. Zij dienen zonder mankeren ter dood
    gebracht te worden. Hun bloed is op hen.’ (Leviticus 20:13)

    ‘Voordat zij zich konden neerleggen, omsingelden de mannen van de stad, de
    mannen van Sodom, het huis, van knaap tot grijsaard, het hele volk in één
    samenscholing. En zij riepen onophoudelijk tot Lot en zeiden tot hem: “Waar
    zijn de mannen die vanavond bij u gekomen zijn? Breng hen naar buiten bij
    ons, opdat wij gemeenschap met hen kunnen hebben. Ten slotte ging Lot naar
    buiten naar hen toe, tot aan de ingang, maar hij sloot de deur achter zich.
    Toen zei hij: “Alstublieft, mijn broeders, handelt niet slecht.’ (Genesis
    19: 4 -7)
    ‘Ingeval iemand een van al deze verfoeilijkheden* doet, dan moeten de zielen
    die ze doen, uit het midden van hun volk worden afgesneden.’
    *onder anderen het onderwerp van Leviticus 18:22 (Leviticus 18:29)

    ‘Of weet gij niet, dat de onrechtvaardigen het Koninkrijk Gods niet zullen
    beerven? Dwaalt niet; noch hoereerders, noch afgodendienaars, noch
    overspelers, noch ontuchtigen, noch die bij mannen liggen, noch dieven, noch
    gierigaards, noch dronkaards, geen lasteraars, geen rovers zullen het
    Koninkrijk Gods beerven.’(1 Korinthiërs 6: 9-10)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 19:50 ]