• En ik heb het dus over mijn vader,
    Ik zit nu al een jaar aan een stuk te zeggen dat die moet kloppen op mijn kamerdeur maar hij doet het nooit,Ik zeg het elke dag wel 10 keer maar hij wil het maar niet doen,Ik ben dat echt zo beu,Daarjuist deed hij het weer en ik roepen:Je moet kloppen en hij zegt ja de volgende keer zal i, het doen,Maar dat zegt hij altijd en hij heet dus nog nooit op mijn deur geklopt
    Wie heeft er nog zo'n vader??


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Nou, ik niet, zodra je een vriendje hebt dan zal hij het wel doen. Ghehehe.. :P


    Life is hard and then we die

    Mijn ouders mogen niet op mijn kamer komen en doen ze ook niet (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Mijn ouders doen dat wel gewoon. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Frontpage schreef:
    Mijn ouders mogen niet op mijn kamer komen en doen ze ook niet (:

    Gelukzak -_-'

    De mijne komen haast nooit op mijn kamer. En anders kloppen ze wel (A)
    Misschien moet je hem eraan herinneren. Gewoon wat A4tjes aanelkaar plakken en erop zetten dat hij moet kloppen. x'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Hm, soms. Als ze me nodig hebben roepen ze gewoon, maar als mijn ma bijvoorbeeld boven is en ze heeft me nodig dan stormt ze ook gewoon mijn kamer in.
    En dat is zwaaaar irritant. ¬¬


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hang een papier met kloppen op je kamer? (;


    You're a star in heaven.

    De computer staat bij ons in de woonkamer dus eigenlijk ben ik nooit op mijn kamer.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Mijne kloppen niet, maar ze komen haast nooit. ;3


    hoi, jij bent leuk.

    dat moet mijn vader een keer proberen, en ik gooi hem uit het raam! [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tradegy schreef:
    (...)
    Gelukzak -_-'



    ze zouden maar eens moeten proberen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Mijn vader ook hoor :S Maar ik vind het niet erg, ik hoor hem altijd de trap op komen en hou er dus ook rekening mee dat hij binnen kan komen. (cool)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Bij mij kloppen mijn ouders gelukkig wel eerst altijd :'D

    Mijn ouders kloppen nooit, en dat is vet irritant als je ze niet hoort aankomen want als er dan iets open staat wat ze niet mogen weten moet je alles rap wegklikken als ze erbij staan en dan weten ze ook dat er iets fout is en dan moet je laten zien wat je aan het doen was ;l

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 22:33 ]


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Mijn vader roept gewoon onderaan de trap naar me. Maar mijn moeder is dan wel weer zo boertig om zo binnen te stuiken.


    Life begins at the end of your comfort zone