• Sorry voor nóg een vraag, maar ik heb plots heel veel vragen. Nou ja, dan allemaal maar in dit topic :3

    1. Waarom heeft Voldemort geen neus? Door een vloek ofzo? Ik dacht het ergens gelezen te hebben, maar ik weet het niet meer =O
    2. Waarom dragen de meisjes op Hogwarts ook stropdassen? Is dat niet iets voor jongens?
    3. Waarom wast Snape zijn haar nooit? O_o
    4. Waarom gebruikte Dumbledore of Harry niet gewoon Avada Kedavra op Voldie?
    5. Is Voldie een faunaat?

    Sorry :$


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    1. Waarom heeft Voldemort geen neus? Door een vloek ofzo? Ik dacht het ergens gelezen te hebben, maar ik weet het niet meer =O
    Hij vond het gewoon mooi of angstaanjagend. Waarschijnlijk komt het ook doordat hij zijn ziel verminkt heeft.
    2. Waarom dragen de meisjes op Hogwarts ook stropdassen? Is dat niet iets voor jongens?
    Dat doen ze dus alleen in de film. Het hoort gewoon bij het uniform, maar in de boeken dragen ze gewoon een zwart, simpel gewaad, met een wapen van de school erop.
    3. Waarom wast Snape zijn haar nooit? O_o
    Hij wast zijn haar vast wel. Niemand zegt dat hij dat niet doet. Hij heeft gewoon vaak vettig haar.
    4. Waarom gebruikte Dumbledore of Harry niet gewoon Avada Kedavra op Voldie?
    Harry is een Gruzielement. Dumbledore wist dat, dus hij zou Voldemort nooit gedood hebben. Bovendien gaat over zijn principes heen. Datzelfde geldt voor Harry. Hij had besloten dat hij er geen problemen meer mee had dat hij gedood zou worden, dus zou hij het niet doen.
    5. Is Voldie een faunaat?
    Nee. Waarschijnlijk niet.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Zo om even alle goede antwoorden (in mijn ogen) samen te voegen (bloos).

    1. Waarom heeft Voldemort geen neus? Door een vloek ofzo? Ik dacht het ergens gelezen te hebben, maar ik weet het niet meer =O
    Voldemort had een nieuw lichaam nodig en hiervoor heeft hij iets, ik weet niet meer wat, van Nagini, zijn slang moeten gebruiken. Daardoor heeft hij de 'neus' van een slang. Het komt er dus op neer dat dankzij Nagini hij een eigen lichaam kreeg.

    2. Waarom dragen de meisjes op Hogwarts ook stropdassen? Is dat niet iets voor jongens?
    Heel simpel, schooluniform :W

    3. Waarom wast Snape zijn haar nooit? O_o
    Nooit gezegd, hij heeft gewoon vettig haar :W

    4. Waarom gebruikte Dumbledore of Harry niet gewoon Avada Kedavra op Voldie?
    Harry is een gruzelement, Voldemort zou dus niet sterven. Harry en Dumbledore zouden over hun principes gaan. Hun lossen het liever op een andere manier op.

    5. Is Voldie een faunaat?
    Nee, want dan zou hij bij het Ministerie van Toverkunst geregistreerd staan. Ja, hij neemt later het Ministerie over maar daarvoor bleef hij liever onbekend en verscholen


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    1. Waarom heeft Voldemort geen neus? Door een vloek ofzo? Ik dacht het ergens gelezen te hebben, maar ik weet het niet meer =O
    Volgens mij is het omdat hij zijn ziel steeds in stukjes scheurt, word zijn uiterlijk ook verminkt. De neus is langzaam steeds kleiner geworden.
    2. Waarom dragen de meisjes op Hogwarts ook stropdassen? Is dat niet iets voor jongens?
    Dat hoort bij het uniform
    3. Waarom wast Snape zijn haar nooit? O_o
    Ik denk dat het hem niks uitmaakt sinds lily dood is
    4. Waarom gebruikte Dumbledore of Harry niet gewoon Avada Kedavra op Voldie?
    Dat heeft ten eerste geen zin door de gruzelementen en Harry wilt geen moordenaar zijn
    5. Is Voldie een faunaat?
    Nee hoe kom je daar bij?


    Happy Birthday my Potter!

    DarkSavior schreef:
    Zo om even alle goede antwoorden (in mijn ogen) samen te voegen (bloos).

    1. Waarom heeft Voldemort geen neus? Door een vloek ofzo? Ik dacht het ergens gelezen te hebben, maar ik weet het niet meer =O
    Voldemort had een nieuw lichaam nodig en hiervoor heeft hij iets, ik weet niet meer wat, van Nagini, zijn slang moeten gebruiken. Daardoor heeft hij de 'neus' van een slang. Het komt er dus op neer dat dankzij Nagini hij een eigen lichaam kreeg.

    2. Waarom dragen de meisjes op Hogwarts ook stropdassen? Is dat niet iets voor jongens?
    Heel simpel, schooluniform :W

    3. Waarom wast Snape zijn haar nooit? O_o
    Nooit gezegd, hij heeft gewoon vettig haar :W

    4. Waarom gebruikte Dumbledore of Harry niet gewoon Avada Kedavra op Voldie?
    Harry is een gruzelement, Voldemort zou dus niet sterven. Harry en Dumbledore zouden over hun principes gaan. Hun lossen het liever op een andere manier op.

    5. Is Voldie een faunaat?
    Nee, want dan zou hij bij het Ministerie van Toverkunst geregistreerd staan. Ja, hij neemt later het Ministerie over maar daarvoor bleef hij liever onbekend en verscholen


    Dat eerste ding klopt niet, omdat hij daarvoor al trekken van een slang kreeg.


    SLOAN.

    DarkSavior schreef:
    Zo om even alle goede antwoorden (in mijn ogen) samen te voegen (bloos).

    1. Waarom heeft Voldemort geen neus? Door een vloek ofzo? Ik dacht het ergens gelezen te hebben, maar ik weet het niet meer =O
    Voldemort had een nieuw lichaam nodig en hiervoor heeft hij iets, ik weet niet meer wat, van Nagini, zijn slang moeten gebruiken. Daardoor heeft hij de 'neus' van een slang. Het komt er dus op neer dat dankzij Nagini hij een eigen lichaam kreeg.

    2. Waarom dragen de meisjes op Hogwarts ook stropdassen? Is dat niet iets voor jongens?
    Heel simpel, schooluniform :W

    3. Waarom wast Snape zijn haar nooit? O_o
    Nooit gezegd, hij heeft gewoon vettig haar :W

    4. Waarom gebruikte Dumbledore of Harry niet gewoon Avada Kedavra op Voldie?
    Harry is een gruzelement, Voldemort zou dus niet sterven. Harry en Dumbledore zouden over hun principes gaan. Hun lossen het liever op een andere manier op.

    5. Is Voldie een faunaat?
    Nee, want dan zou hij bij het Ministerie van Toverkunst geregistreerd staan. Ja, hij neemt later het Ministerie over maar daarvoor bleef hij liever onbekend en verscholen



    @1;
    Echt niet! Bot van een voorvader, bloed van een vijand en vlees van een dienaar (moedwillig geschonken).
    Slangenmelk maakt je wel wat sterker, zodat je overleefd, maar het doet verder niks

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 10:11 ]


    Happy Birthday my Potter!

    1.Heeft het niet te maken met zijn liefde voor Nagini?
    2. Het is een uniform, meisjes en jongens dragen dan grotendeels hetzelfde
    3. Wie weet wast hij zijn haar zo veel, dat ze altijd nat is en daardoor vettig lijkt?
    4. Omdat het een Onvergeeflijke Vloek is, je kan daardoor in Azkaban belanden.
    5. Nee, dacht ik


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Even het bewijs voor het feit dat de gruzelementen zijn neus hebben aangetast;

    Voor hij ze maakte was hij heel knap
    Nadat hij ze gemaakt had verscheen hij bij Dumbledore op kantoor. Hij zag er net zo uit als op zijn laatste dagen, dus moet het wel door de gruzelementen komen.


    Happy Birthday my Potter!

    1. Waarom heeft Voldemort geen neus? Door een vloek ofzo? Ik dacht het ergens gelezen te hebben, maar ik weet het niet meer =O
    Hij heeft een nieuw lichaam gecreëerd en dat leek best wel op een slang. Slangen hebben geen neuzen, dus voldie heeft ook geen neus.
    2. Waarom dragen de meisjes op Hogwarts ook stropdassen? Is dat niet iets voor jongens?
    Hoort bij het schooluniform. Dat is bij echte scholen ook zo.
    3. Waarom wast Snape zijn haar nooit? O_o
    Als je kijkt naar film 7 zie je dat hij zijn haar gewassen heeft. Dat is best wel knap. Maar waarschijnlijk ziet zijn haar er zo vies uit omdat hij dag in, dag uit in de toverdrankwalmen leeft. Daar wordt je haar wel vies van.
    4. Waarom gebruikte Dumbledore of Harry niet gewoon Avada Kedavra op Voldie?
    Ze konden Voldemort pas vermoorden, als alle Horcruxes vernietigd waren. Voldemort kon niet dood, zolang delen van zijn ziel nog zouden bestaan. En ze hebben eer, ze gaan niet zomaar de Vloek des Doods gebruiken.
    5. Is Voldie een faunaat?
    Hij is een erg machtige tovenaar en beheerst daarom magie beter dan anderen. Hij heeft gewoon enkele spreuken om te veranderen waarschijnlijk.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Morgaine schreef:
    1. Waarom heeft Voldemort geen neus? Door een vloek ofzo? Ik dacht het ergens gelezen te hebben, maar ik weet het niet meer =O
    Hij heeft een nieuw lichaam gecreëerd en dat leek best wel op een slang. Slangen hebben geen neuzen, dus voldie heeft ook geen neus.
    2. Waarom dragen de meisjes op Hogwarts ook stropdassen? Is dat niet iets voor jongens?
    Hoort bij het schooluniform. Dat is bij echte scholen ook zo.
    3. Waarom wast Snape zijn haar nooit? O_o
    Als je kijkt naar film 7 zie je dat hij zijn haar gewassen heeft. Dat is best wel knap. Maar waarschijnlijk ziet zijn haar er zo vies uit omdat hij dag in, dag uit in de toverdrankwalmen leeft. Daar wordt je haar wel vies van.
    4. Waarom gebruikte Dumbledore of Harry niet gewoon Avada Kedavra op Voldie?
    Ze konden Voldemort pas vermoorden, als alle Horcruxes vernietigd waren. Voldemort kon niet dood, zolang delen van zijn ziel nog zouden bestaan. En ze hebben eer, ze gaan niet zomaar de Vloek des Doods gebruiken.
    5. Is Voldie een faunaat?
    Hij is een erg machtige tovenaar en beheerst daarom magie beter dan anderen. Hij heeft gewoon enkele spreuken om te veranderen waarschijnlijk.


    Hm, dat kan ook wel ja :3 Maar dat idee dat hij het niet meer wast door zijn verdriet om Lily is zo diepzinnig en lieeef <3

    Sophia, mijn mugglevriendin, zegt net; 'nee dat klopt niet, want in de Hersenpan had Sneep toen hij klein was ook al vet haar.'

    Laten we het erop houden dat zijn ouders hem nooit shampoo hebben gegeven en hij vies is =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    4 omdat hij niet doodgaat met die vloek want er waren nog gruzelieelementen toen


    "I wonder if life smokes after it fucks me"

    BloodyGum schreef:
    (...)


    @1;
    Echt niet! Bot van een voorvader, bloed van een vijand en vlees van een dienaar (moedwillig geschonken).
    Slangenmelk maakt je wel wat sterker, zodat je overleefd, maar het doet verder niks


    Het is sowieso niet waar, omdat hij voor zijn sollicitatie naar leraar op school al zulke gelaatstrekken begon te vertonen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Je neus is kraakbeen en dat rot als een van de eerste dingen weg als je dood bent. Voldie is herrezen of zo, maar die neus was al weggerot, tu snap? : DDD


    Has no one told you she's not breathing?

    VampyreAngel schreef:
    ... ik krijg binnekort kittens en ik noem ze Voldie en Draco :Y)
    .. no, for real

    That's sooo cool!

    1. Waarom heeft Voldemort geen neus? Door een vloek ofzo? Ik dacht het ergens gelezen te hebben, maar ik weet het niet meer =O
    Dat heeft te maken met het feit dat hij zijn ziel zo erg toegetakeld heeft. Daardoor is zijn lichaam dat ook, omdat hij zegmaar niet helemaal 'heel' meer is, om het zo te zeggen. In ieder geval is het stuk ziel dat in dat lichaam huist, niet zijn volledige ziel, dus het komt daardoor en ik denk niet dat het ook letterlijk in verbinding staat met een slang. Hij zag er vast al zo uit voordat hij in deel 4 herrees, dus ik denk gewoon dat het komt door het verminken van zijn ziel.
    2. Waarom dragen de meisjes op Hogwarts ook stropdassen? Is dat niet iets voor jongens?
    Hoort gewoon bij het uniform.
    3. Waarom wast Snape zijn haar nooit? O_o
    Geen zin/geen tijd/of hij wast het en het wordt weer heel snel vet.
    4. Waarom gebruikte Dumbledore of Harry niet gewoon Avada Kedavra op Voldie?
    Omdat het een onvergeeflijke vloek is en zij te goed zijn om die te gebruiken.
    5. Is Voldie een faunaat?
    No.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    1 : Iets met die slang van hem
    2 : Hoort er gewoon bij
    3: Tja, dat staat nergens vermeld ;p
    4 : Dat kunnen ze niet doen door die gruzielemelnten en Harry en Perkamentus zijn geen slechte tovenaars dus die vloek der doods zouden ze nooit gebruiken.
    5 : Neen.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.