• van mijn oma!
    Srs, het is al 3 jaar dat ik haar niet heb gezien omdat ze in Turkije woont maar als ik haar weer een knuffel geef herken ik haar geur uit duizenden. Meloen en aardbei, weird combinatie maar overheerlijk bij haar.

    Van wie zijn/haar geur houden jullie? En waar ruiken ze naar? x


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mannendeo, hihi.
    Gewoon, geuren met herinneringen? :]


    Has no one told you she's not breathing?

    De geur van mijn vader.
    Toen hij 4 maand weg was naar Afghanistan en toen eindelijk weer terug was, omhelsde ik hem meteen en toen was zijn geur gewoon zo vertrouwd en heb ik hem zo erg gemist dat ik moest huilen. ><

    Als ik bij mijn opa en oma ben, denk ik alleen maar aan eten. (cat)

    Mijn moeder ruikt altijd naar heerlijke parfum.
    Het lijkt net alsof ze elke dag naar een gala gaat, omdat ze er steeds zo elegant uit ziet. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    De geur van de knuffel die van m'n moeder was geweest. (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    De geur van mijn lieve kat


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Celestial schreef:
    De geur van mijn vader.
    Toen hij 4 maand weg was naar Afghanistan en toen eindelijk weer terug was, omhelsde ik hem meteen en toen was zijn geur gewoon zo vertrouwd en heb ik hem zo erg gemist dat ik moest huilen. ><


    awhhh. <333


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    De geur van Coco Chanel (dat parfum). Doet me altijd denken aan thuis.
    Én de geur van mijn vriendje, ook heel prettig. En de geur van een haardvuur.
    De geur van het huis van mijn oom en tante in Engeland, ruikt daar altijd heerlijk. De geur van versgebakken koekjes en de geur van lelies. Vooral dat laatste.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Delirious schreef:
    Mannendeo, hihi.
    Gewoon, geuren met herinneringen? :]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    de geruen van me broer en vader. Want ik ken mijn vader niet maar we hebben zijn parfum nog, mijn broer vertikt het te gebruiken of weg te gooien. En van mijn oom die in ook in Turkije woont want hij ruikt naar mijn pa, hihi. Ik vind mannenparfum gewoon zo lekker ruiken, sommige dan.

    Ik hou van omageurtjes en mijn vaders deo :Y)

    De geur van mijn moeder, ze ruikt altijd zo lekker, en vertrouwt. en die van mijn oma, ze woont in Urk en ik zie haar bijna nooit, en als ik haar omhels dan voelt het gewoon zoo vertrouwt. En ik hou van de geur mest van paarden, gehehe als ik de stallen binnenloop ruikt het gewoon lekker xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    de geur van de trui van mijn vriendje (die ik gepikt heb ^^)


    ask her if she wants to stay a while

    Ik hou van de geur van de jongen op wie ik verliefd ben. Hij ruikt zo damn lekker...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Delirious schreef:
    Mannendeo, hihi.
    Gewoon, geuren met herinneringen? :]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.