• The girl behind the voice[JB]

    edit:Als je alleeen maar negatief commentaar ga geven, reageer dan niet. Ik heb hier hard aangewerkt en het is meer dan een rij foto's die zomaar wordt afgespeeld

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 21:34 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben er echt blij mee


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wil je geen gebroken hart geven maar ik vind het meer een rij foto's die achter elkaar worden afgespeeld. ;x


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nujah, het is leuk.


    SLOAN.

    Ik vind het niet zo bijzonder. Het is heel erg jammer dat het allemaal met foto's is gedaan en niet met bewegende stukjes.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Uneventful schreef:
    Ik wil je geen gebroken hart geven maar ik vind het meer een rij foto's die achter elkaar worden afgespeeld. ;x


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik kan het niet met bewegende stukjes, ik mag niks downloaden, en er zijn toch wel meer trailers met alleen plaatjes


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hij is leuk!
    Dat liedje wat op de achtergrond zit, die kan ik op de piano (A)


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Trailer?
    Leuk.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik vind hem ook niet zo bijzonder, het lijkt gewoon een rij foto's die worden afgespeeld.


    Ex astris, sciencia

    Ik presenteer emt trots: .. alleen nog meer negatief commentaar. ik heb beter gezien


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    nu ja, wat zijn we toch allemaal weer zo heel vriendelijk en motiverend --'
    ze zegt toch dat ze geen motions mag downloaden?

    ontopic: meid, hij is great (ik kan dat liedje spelen (nerd))


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Telkens als ik die titel zie begin ik gewoon te lachen omdat ik denk dat je het over Justin Bieber hebt XD


    Life is hard and then we die

    Ik vind de tekst wat vervelend, want ik kan het niet altijd zo goed lezen en volgens mij staat er een foutje in. Ik vind het al een prestatie van je dat je dit resultaat heb bij de eerste keer, iedereen start zo, dus geneer je maar niet. Jammer dat je heel de tijd dezelfde foto's gebruikt en hetzelfde overgangetje dat ik maar niks vind. Ik zou zeggen oefen gewoon veel en binnekort heb je eentje met beelden. Als je niks mag downloaden, kan je altijd gifs gebruiken ipv foto's, want die bewegen tenslotte ook.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 21:36 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zulke verhalen kom ik echt elke dag tegen, niet echt orgineel?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik hou niet zo van de personen die er in voorkomen dus ik vind 'm niet zo. ;x En ik kan dat liedje spelen, die's echt makkelijk. xd


    your eyes are like stars in the night.