• Hello.

    Ik ben op zoek naar verhalen die ik kan lezen in de tijd dat ik niet met schrijven bezig ben.

    Ik wil verhalen die correct Nederlands bevatten en waar de interpunctie ook in orde is. (Ik erger me nogal snel aan fouten, waardoor ik meestal direct stop met lezen.)

    Ik lees geen fanfictie, dus Justin Bieber / Twilight / Harry Potter en dergelijke. Alleen Alex Pettyfer en Alex Evans zijn uitzonderingen.
    Ook wil ik graag verhalen die niet voor het grootste gedeelte uit moeilijke woorden bestaan, ik ben simpel en zo wil ik het graag houden!

    Twijfel je? Proberen kan natuurlijk altijd. (:

    *About to post the link, realizes you're already reading it*

    Mensen, geef dit lieve mensje verhalen! :D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Volgens mij is iedereen bang, omdat ik heb gezegd dat ik me snel erger aan spelling. =']

    Ik ben niet bang =D Dus ik hoop dat dit wat is:


    Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?

    De prins met de creditcard


    “Love is a contradiction.”

    Ik schrijf eigenlijk alleen maar fanfictions. Vampire Diaries of Twilight dus ik denk niet dat ik je kan helpen. Succes met zoeken!

    Anime verhalen?

    Oke ik geef gewoon;
    My Dear Butler

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 15:45 ]


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik schrijf op het moment alleen stand alones.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 22:08 ]


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Ik heb al een lange tijd een idee in mijn hoofd voor een verhaal maar ik moet het nog uitwerken. Ik geef wel even de verhaallijn.

    De wereld word langzaam verwoest door zeven jongens. Maar niet zomaar jongens. Nee, het zijn kinderen van de duivel die naar de aarde zijn gestuurd. Elk jaar vallen ze een keer aan. In een dorp – wat ze dan gelijk helemaal verwoesten – of in een deel van een stad. Ontsnappen is onmogelijk, ze kunnen je doden met één blik en ze zullen je altijd weten te vinden. Zeventien jaar geleden bestond het groepje van jongens nog uit acht. Één van de jongens is namelijk verstoten. Nu hebben ze niet meer alleen de taak om elk jaar een keer aan te vallen maar ook om de jongen op te sporen en hem te vermoorden. Wat hij fout heeft gedaan? In een dorpje waar ze zeventien jaar geleden aanvielen stond nog één huis over en die jongen, Alex, werd aangewezen om die mensen in het huis van hun leven te beroven. Hij ging naar binnen, vermoorde een vrouw, een man en hun 2 kinderen. Opeens hoorde hij boven een geluid, gehuil. Alex ging naar boven en vond daar een baby van amper 2 maanden oud in een wiegje. Bij de aanblik van het meisje kon hij het niet over zijn hart verkrijgen om haar ook te vermoorden. Hij vluchtte, samen met het meisje en bracht haar naar een weeshuis.

    Nu zeventien jaar later verhuisd Alex naar een nieuw dorpje. Het is voor hem noodzakelijk om eens in de zoveel maanden te verhuizen, voordat de andere jongens hem vinden. In het dorpje is een klein weeshuis. En hoe kan het ook anders, in dat weeshuis zit het meisje. Ze worden verliefd, maar kan hun liefde wel? Hij is de enige die haar echte liefde geeft, maar dat komt hoogst waarschijnlijk ook omdat hij alle mensen die van haar hielden heeft vermoord.

    Lijkt me een leuk verhaal! Laat je me weten als je begonnen bent? Al staat er in de eerste zin wel een fout, ik zal er doorheen kijken. De wereld wordt.. (:

    Ik ga binnenkort beginnen met het volgende idee
    Een onzeker, verlegen meisje dat gepest wordt. Als niemand het hoort zingt ze. Op een avond hoort Justin Bieber haar zingen. Hij heeft nog nooit zoiets gehoord. Hoe kan hij weten dat dat het meisje is dat hij jarenlang heeft gepest? Zal hij ontdekken dat zij het is? Zal zij hem ooit kunnen vergeven?
    The girl behind the music


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Like you said: Twijfel? Proberen kan natuurlijk altijd.

    I hate mondays.
    Tell me why
    I don’t like Mondays
    I wanna shoot the whole day down, down, down, shoot it all down.

    - I Don't Like Mondays, by The Boomtown Rats

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 19:33 ]


    Am I gay? I am ecstatic!

    The Sound Of Missing You
    Gaat over een meisje dat super verliefd is op haar vriendje. Totdat hij plotseling verdwijnt. Ze gaat hem zoeken en komt achter een vreselijke waarheid. ( Dit is mijn eerste verhaal en, vind ik zelf, het minst goed geschreven)

    Loud Silence
    Gaat over een meisje dat verliefd wordt op de jongen aan wie ze een hekel heeft.

    A Daydream Away
    Gaat over een jongen die zijn zusje heeft verloren, hij moet mee met zijn ouders op vakantie en ontmoet daar een meisje. Ze worden verliefd maar dan komt er opeens nieuwe informatie over zijn overleden zusje boven water en veranderd de vakantie in een hel.

    Ik hoop dat je het iets vind (:


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Ik erger me trouwens ook aan spellingsfouten!!


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Haha ik kan daar helemaal panisch van worden. =']

    Heartattxck schreef:Ik wil verhalen die correct Nederlands bevatten en waar de interpunctie ook in orde is. (Ik erger me nogal snel aan fouten, waardoor ik meestal direct stop met lezen.)

    ** Schudt handen ** Ik ben net zo als jij als het om spelling en grammatica gaat. (Aan de andere kant: je leest altijd over je eigen fouten heen.)

    Goed, je kunt Familie? Familie! proberen. Je krijgt te lezen wat er gebeurt als twee families opeens een broer erbij krijgen. Ik schrijf 'proberen', want ...

    Ik lees geen fanfictie, dus Justin Bieber / Twilight / Harry Potter en dergelijke. Alleen Alex Pettyfer en Alex Evans zijn uitzonderingen.

    ... want het is wel fanfictie. We hebben het zo geschreven dat je het kunt lezen zonder VL te kennen, eigenlijk is het een los verhaal waarin een paar karakters uit de serie gebruikt worden.
    Het begin is heftig, veel namen. Gaandeweg het verhaal krijgen de hoofdpersonen meer kleur en karakter ... en het wordt nog veel heftiger (A). Drama puur.

    Ook wil ik graag verhalen die niet voor het grootste gedeelte uit moeilijke woorden bestaan, ik ben simpel en zo wil ik het graag houden!
    Met de tekst, de muziek en je eigen fantasie kun je er je eigen verhaal van maken.

    Twijfel je? Proberen kan natuurlijk altijd. (:
    Ik twijfel nog steeds en heb het nu geprobeerd (typing) (doeg)

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 19:49 ]

    Ik denk dat deze drie verhalen allemaal aan je eisen voldoen. Ladies, Bugs & Ladybugs, This is War en Klaprozen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan