• Hello.

    Ik ben op zoek naar verhalen die ik kan lezen in de tijd dat ik niet met schrijven bezig ben.

    Ik wil verhalen die correct Nederlands bevatten en waar de interpunctie ook in orde is. (Ik erger me nogal snel aan fouten, waardoor ik meestal direct stop met lezen.)

    Ik lees geen fanfictie, dus Justin Bieber / Twilight / Harry Potter en dergelijke. Alleen Alex Pettyfer en Alex Evans zijn uitzonderingen.
    Ook wil ik graag verhalen die niet voor het grootste gedeelte uit moeilijke woorden bestaan, ik ben simpel en zo wil ik het graag houden!

    Twijfel je? Proberen kan natuurlijk altijd. (:

    Jablan, ik heb mijn eigen verhaal laten nalezen door iemand en er is geen enkel woord uitgekomen wat verkeerd gespeld was. Ik ben daar echt een zeikerd in, als ik het van iemand anders verwacht wil ik ook dat dat van mij perfect is. (: Ik ga het verhaal eens bekijken.

    Square, dankjewel! Ik ga zeker eens kijken.

    Misschien is Mixed Feelings ft. JDB iets voor jou? :p
    Hij staat op het acc van iJelena. (:


    Why turn left, when nothing's right? & Why turn right, when there's nothing left?

    Remember; Ik lees geen fanfictie, dus Justin Bieber / Twilight / Harry Potter en dergelijke.

    Nee dus. (:

    ik heb alleen een stand alone.

    Iemand anders nog?



    Alle Dorpelingen zijn bang voor Villa Verena, ook we de vervloekte villa genoemt. Als de jonge Safier dood gevonden word, en de oorzaak niet bekend is, gaat de jonge reporter Sasja op onderzoek uit. Langzamerhand komt ze achter de waarheid van het huis en de familie van Safier. Maar hierdoor komt haar eigen leven ook in gevaar.