• Ja, de meesten weten al dat ik 11 ben, anders zou je nogal schrikken van de titel ;')
    Dus, m'n tand is er nu uit. Ik zou graag weten hoe jullie reageerde als jullie melktanden eruit kwamen.
    Toen ik 7 was, huilde ik altijd XD


    All I wanna do is lose control

    Die van mij waren er op mijn 9de allemaal al uit, dat is bijna 10 jaar geleden, weet ik niet meer. (cat)


    Your make-up is terrible

    Ik had al mij tanden al gewisseld op mijn 8ste of 9de.
    Bij mijn eerste tand was ik heel trots


    "Ignite, my love. Ignite."

    Volgens mij moest ik die dingen op mijn 13e nog steeds een paar wisselen, maar ze zijn er inmiddels wel uit haha.

    Ik was altijd bang ze eruit te trekken, dus ik liet ze net zo lang zitten totdat ze er vanzelf uitvielen. Maar soms stierven ze dan al helemaal af enzo, dan worden ze grijs, echt grappig (cat) Anyway, ik was daarna altijd heel blij, want dan kreeg ik 1 euro van mijn opa en oma haha :')

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 23:23 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik heb er nog 1 maar die wil maar niet los (dance)


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Al mijn tanden was ik kwijt op mijn 10de.
    Maar er was nog iemand in mijn klas die dit jaar haar laatste melktand wisselde, en zij is 15. O.O


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Ik vond het grappig toen mijn eerste tand eruit ging. Ik heb allen nog 1 boven hoektand niet gewisseld (de andere bovenste is getrokken en die ander word ook getrokken) Het gaat nog heeel heel lang duren voor dat die door komt:(


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik was meestal van, Yess!! hoeft dat gaatje niet meer gevult te worden ;)


    Auch tote tiere brauchen liebe <3

    Ik was altijd zo blij als er een uit was, dan kreeg ik ram geld ahahaha

    BlindToHear schreef:
    Ik was meestal van, Yess!! hoeft dat gaatje niet meer gevult te worden ;)


    Zo reageerde ik dernet ook


    All I wanna do is lose control

    Ik vond het verschrikkelijk, dus ik ging er altijd aan wiebelen en draaien en trok ze er zelf uit, zodat ze er zo snel mogelijk uit waren.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    DreamHead schreef:
    (...)

    Zo reageerde ik dernet ook



    Hahaah lol Cx, wat goed dat die tand er dan uit ging hea !!


    Auch tote tiere brauchen liebe <3

    Ik vond het het smerigste gevoel ooit ' een tand dat lostaat' ik haatte het echt --'


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    BlindToHear schreef:
    (...)


    Hahaah lol Cx, wat goed dat die tand er dan uit ging hea !!


    Jah! Awesome!


    All I wanna do is lose control

    Aaaww :3 goeie oude tijden :') Ik irriteerde me er echt aan! en probeerde de hele tijd voor de spiegel hem eraf te rukken... al zeiden sommigen dat het niet goed is. Maar het was idd wel opluchtend om dat rot ding eraf te halen.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    DreamHead schreef:
    (...)

    Jah! Awesome!



    Hahaah, heb jij dat ook dat je dan helemaal moet wennen aan dat daar een lege plek is in je mond ?
    Das wel een nadeel, voelt zo nieuw ;33


    Auch tote tiere brauchen liebe <3