• Ja, de meesten weten al dat ik 11 ben, anders zou je nogal schrikken van de titel ;')
    Dus, m'n tand is er nu uit. Ik zou graag weten hoe jullie reageerde als jullie melktanden eruit kwamen.
    Toen ik 7 was, huilde ik altijd XD


    All I wanna do is lose control

    hahah,ik was altijd hyperactief wanneer er 1tje uit was (';


    Only those who listen can hear

    uh
    Tand eruit, oke, life goes on.


    I live for the applause, you will die for it.

    BlindToHear schreef:
    (...)


    Hahaah, heb jij dat ook dat je dan helemaal moet wennen aan dat daar een lege plek is in je mond ?
    Das wel een nadeel, voelt zo nieuw ;33


    Jha, maar ik vind het eerder een voordeel, het grappige is dat dezelvde tand, (maar aan de ander kant) ook uit is, ik lijk nu dus precies een konijn, dat is een nadeel ;)


    All I wanna do is lose control

    Ik was altijd echt blij enzo als er een tand uitwas.
    En als die tand los zat ging ik er altijd aan draaien enzo, totdat hij nogmaar aan 1 worteltje vast zat


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ehh ik ben 17 en ben nog niet klaar met wisselen :$
    Zit in de familie, me zus is 27 en paar jaar geleden was haar laatste tand eruit.


    Maar, ik weet niet meer eerste dag was de 1 eruit en de volgende dag de ander [voortand]

    & keer in de klas had iemand tand eruit, alleen toen wou ik dat mijn losse dan er ook uit kwam dus TJAK ;D eruit XD hele mond vol bloed enzo :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ecanus schreef:
    Ik vond het verschrikkelijk, dus ik ging er altijd aan wiebelen en draaien en trok ze er zelf uit, zodat ze er zo snel mogelijk uit waren.


    ik trok ze er ook altijd zelf uit:)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Mijn moeder deed het altijd met een draadje, dus was ik altijd bang xd.

    Mijn laatste melktanden moest ik nog wisselen op mijn 14e o.O


    dream, dare, fly!

    Mijn laatste melktand wisselde ik op mijn 14e. Maar dat was omdat er onder die tand 5-6 stukjes tand zaten, echt heel raar. Moest ik naar de mond- en kaakchirurg om het open te laten snijden en die tanden er uit te laten halen. Nu trekken ze beetje bij beetje mijn tand die nog moet uitkomen omhoog.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik weet nog goed, als die van mij los stonden, dat ik er aan begon te prutsen.
    En toen het erg los zat, draaide ik er aan en trok ik het zo hard ik kon naar beneden.
    Njhaa klinkt best wel sadistisch vind ik, maar ik kon het niet verdragen :')
    Een keer heb ik zelfs gehad, dat ik er aan trok en dat mijn tand tussen mijn vingers glipte waardoor ik hem kwijt was :)
    Maar ik denk dat ik op mijn 8ste ongeveer alles had gewisseld :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik was altijd blij omdat ik dan geld kreeg van de tandenfee


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik ben pas 13 (A) Maar ik kan me ech tniet meer herinneren hoe het was, eerlijk.

    Ik was pas 8 toen ik alles al gewisseld had, ik ging in het begin altijd huilen. (:
    En ik wilde hem er ook nooit uit laten trekken, maar in plaats daarvan ging ik er zachtjes aan draaien. ^^


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Mijn eerste twee had papa eruit getrokken, maar toen begon ik ze zelf te trekken (cat) Als hij 's morgens wiebelde, dan was hij er 's avonds alweer uit, ik wilde die dingen zo snel mogelijk uit mijn mond :')


    Olive

    Ik durfde ze er nooit zelf uit te trekken, ik wachtte altijd tot ze er zelf uit vielen (joehoe)


    -