• Ja, de meesten weten al dat ik 11 ben, anders zou je nogal schrikken van de titel ;')
    Dus, m'n tand is er nu uit. Ik zou graag weten hoe jullie reageerde als jullie melktanden eruit kwamen.
    Toen ik 7 was, huilde ik altijd XD


    All I wanna do is lose control

    Ik ben 13 en op mijn 12de moesten er nog 10 tanden gewisseld worden :'D
    Dus die 10 tanden zijn er allemaal uitgetrokken (cat)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    De laatste heb ik nog gewisseld toen ik 14 was, lol. Ik trok ze der altijd meteen uit, hoe zeer het ook deed. Kreeg ik ook lekker geld, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nou ik was 7. geen idee hoe ik reageerde...

    Ecanus schreef:
    Ik vond het verschrikkelijk, dus ik ging er altijd aan wiebelen en draaien en trok ze er zelf uit, zodat ze er zo snel mogelijk uit waren.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb nog steeds niet al mijn melktanden gewisseld, al 6 jaar helemaal niets meer :Y)

    Ik ging altijd aan mijn tanden wrikken als ze loszaten om het er daarna uit te trekken en het heel lief en onschuldig aan mijn moeder te laten zien, ze was er namelijk helemaal geen fan van en schrok zich altijd rot. Ze vond het altijd heel erg vies, maar ik moest er alleen om lachen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Immagine schreef:
    Ik was altijd blij omdat ik dan geld kreeg van de tandenfee


    Mijn ouders hebben eerlijk toegegeven dat zij de tandenfee, kerstman en sinterklaas zijn xD


    All I wanna do is lose control

    DreamHead schreef:
    (...)

    Mijn ouders hebben eerlijk toegegeven dat zij de tandenfee, kerstman en sinterklaas zijn xD

    Ik wist het al sinds ik een kleuter was :'D


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Toen ik 10 was had ik ze allemaal gewisseld, maar dat was altijd een drama bij mij. xD Ik kon niet fatsoenlijk eten etc... xD


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik was zes of zeven, ik weet het niet meer.
    Maar ik kon daarna nooit meer eten, omdat er een gat zat.


    Food.

    Ik was altijd helemaal blij, want dan kon ik de tand onder mijn kussen leggen en dan kwam de tandenfee_O_
    Ik baalde toen ik erachter kwam dat die niet echt bestond, haha. Net zoals bij sinterklaas en de kerstman x'D


    To live would be an awfully big adventure

    Medieval schreef:
    Ik ben 13 en op mijn 12de moesten er nog 10 tanden gewisseld worden :'D
    Dus die 10 tanden zijn er allemaal uitgetrokken (cat)

    Hahaha, dan liep je er met een lege mond als een oudje :'D
    Alle andere meisjes van die leeftijd hadden al sex, hahaha xd


    Where there is a sea there are pirates...

    Oké, lol.
    Ik heb er 2 opgegeten.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Geen idee, die van mij waren er al heel vroeg uit. Maar het interesseerde me eigenlijk niet zoveel, ik besteedde er voor de rest geen aandacht aan eigenlijk. Gewoon van 'oké, hij is eruit'. En dan gooide ik 'm weg :'D.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 13:12 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik was blij toen de laatste eruit ging, want ik kon pas mijn beugel krijgen als ik uitgewisseld was. Muwhaha, ik ben 16 en loop nog maar een maand met dat ding in. Nog niet eens, volgens mij. En ik heb 'm nu al gesloopt, holy fuck


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'