• Mijn zusje is doorgelekt.
    Op mijn bed.
    Op mijn lakens.
    Op mijn matras.

    DAMN het stinkt hier en ik mag het verschonen, gatverdammmmeeeee. D| mijn haat voor haar groeit nu nog meer, hoe durft ze uberhaupt op mijn bed te gaan zitten.
    Just ew, dat ik het nu ook gewoon nog moet verschonen en alles, fuck it.

    Ook wel eens zoiets meegemaakt!? D:


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Poseidon schreef:
    Nou, ik vind het ten eerste niet zo'n probleem als mijn broer op mijn bed gaat zitten ofzo terwijl we best vaak botsen. Dus van 'hoe durft ze' vind ik een beetje overdreven xd
    Maar nee, nog nooit meegemaakt.


    I´m nothing special.

    Ps. We lekken (de vrouwen) allemaal wel eens, dus overdrijf niet zo..


    I´m nothing special.

    Je reageert alsof jij nu ongesteld bent. ._.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik vind dat ze het zelf op moet ruimen, maar ik zou ook niet blij zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    haha, al die reacties zijn best grappig xD


    ontopic: ik zou ook zo reageren. brrrrrrrr. en ja, ik lek ook soms door (maar dat is omdat mijn regels zo onvoorspelbaar zijn als wat, en gelukkig ben ik altijd de enige die het merkt.. samen met degene die mijn onderbroeken wast XD

    en ik mocht ook niet meer op het bed van mijn broer gaan zitten, toen ik er eens op was gaan zitten en het bed gewoon dóórkrakte. Erg pijnlijk moment. Zeker omdat dat nu al 3 keer is gebeurd ofzo..


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Wizardry schreef:
    Je reageert alsof jij nu ongesteld bent. ._.

    Thanks for making me laugh. :"D


    your eyes are like stars in the night.

    Haat is een groot woord. Je overdrijft nu wel heel erg.


    Some angels have no wings.

    Omg.. goor hahahaaa :')
    heb geen zusje en ben gelukkig zelf nooit echt doorgelekt. lijkt me vreselijk als zoiets op school gebeurt O.O


    i put the fun in funeral

    Grizzly schreef:
    haha, al die reacties zijn best grappig xD


    ontopic: ik zou ook zo reageren. brrrrrrrr. en ja, ik lek ook soms door (maar dat is omdat mijn regels zo onvoorspelbaar zijn als wat, en gelukkig ben ik altijd de enige die het merkt.. samen met degene die mijn onderbroeken wast XD

    en ik mocht ook niet meer op het bed van mijn broer gaan zitten, toen ik er eens op was gaan zitten en het bed gewoon dóórkrakte. Erg pijnlijk moment. Zeker omdat dat nu al 3 keer is gebeurd ofzo..

    Dat zal met mijn broer nooit gebeuren ik mag nooit op zijn blek of bed zitten :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    awh come on? Ik ben aan het eten.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    BlindToHear schreef:
    (...)


    Nu snap ik je punt !
    O-o zo oud al , heeft ze een ziekte ofsow ?


    Haha!
    Sorry het klinkt gewoon grappig :')


    26 - 02 - '16