• Mijn zusje is doorgelekt.
    Op mijn bed.
    Op mijn lakens.
    Op mijn matras.

    DAMN het stinkt hier en ik mag het verschonen, gatverdammmmeeeee. D| mijn haat voor haar groeit nu nog meer, hoe durft ze uberhaupt op mijn bed te gaan zitten.
    Just ew, dat ik het nu ook gewoon nog moet verschonen en alles, fuck it.

    Ook wel eens zoiets meegemaakt!? D:


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Valentino schreef:
    Ik zou haar dwingen het zelf te verschonen.
    Zíj is toch doorgelekt.
    Maakt niet uit waar.
    En als je ouders zeiken zeg je gewoon: En als ze nou op de bank had doorgelekt? Hadden jullie het dan opgeruimd?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Grint schreef:
    Lekker..


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    en doet ze het aleen maar op jouw bed????:8


    You can't not look cool with a crossbow.

    Jezus man...

    Net of zij er wat aan kan doen dat ze doorlekt. Ruim die lakens gewoon op en zeur niet zo.

    damn he...

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 9:51 ]

    Ze mag toch wel ff op je bed zitten? En ze heeft heus niet met opzet doorgelekt om jou te pesten hoor... Maar het is wél niet eerlijk dat jíj het moet verschonen. Zeg dat zij het moet doen & als ze niet wil, ga dan naar je ouders.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Valentino schreef:
    Ik zou haar dwingen het zelf te verschonen.
    Zíj is toch doorgelekt.
    Maakt niet uit waar.
    En als je ouders zeiken zeg je gewoon: En als ze nou op de bank had doorgelekt? Hadden jullie het dan opgeruimd?


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Kan zij er wat aan doen dat ze doorgelekt is :S Hoef je je niet meteen zo voor te doen :O Vraag gewoon of zij het wil verschonen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nah, ik vind je niet zo zeuren hoor. Dat haten moet iedereen niet zo serieus nemen, zo praten wel meer mensen over hun eigen broer/zus.
    Ze zal wel niet expres doorlekken op je bed, maar ik vind eigenlijk ook wel dat ze best zelf jouw bed mag verschonen(cat)


    To live would be an awfully big adventure

    Perestrojka schreef:
    Ik vind je harteloos. Sorry.

    Me too,

    Ja, ik bij een vriendin van vroeger,


    Food.

    Best harteloos idd.
    En nee mij is dat nog nooit gebeurd. Ik ben wel en keer zelf doorgelekt op kamp in groep 8, maar wel in mn eigen bed.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 13:28 ]

    Gelukkig heb ik een broertje! Hihi

    Maar ik snap je wel. Kijk, ik denk dat iedereen zo zal praten als je zusje is doorgelekt op jouw bed en jij moet het opruimen. Torture.


    Here & Now

    Hoe kan ze nou zoveel doorlekken op jouw bed? Heeft ze daar geslapen zonderiets van bescherming ofzo? Maar ze had het idd wel even zelf kunnen opruimen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mijn zusje is godzijdank nog niet ongesteld <3


    Life is hard and then we die

    Het. Is. Je. Zusje.
    Daar kan je toch wel iéts voor over hebben?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson