• De laatste tijd is het mij echt opgevallen dat er een invasie opkomst is van Justin Bieber, heb je die TOP -stories al bekeken? 3 van Justin Bieber. Ik vind dat eigenlijk de Top-story methode verandert zou moeten worden. Zonder stemmen maar dat mods & Rutger zelf willekeurig elke dag stories kiezen of gewoon de TOP-5 afschaffen. Het zijn altijd dezelfde verhalen die erin staan, oké dat betekent dat mensen die verhalen wel leuk vinden, maar andere schrijvers zouden graag ook eens de kans krijgen om erin te staan (en kom aub niet aandraven met argumenten: "Schrijf dan beter" ofzo want ik lees voor de moment verhalen die steengoed zijn en nog nooit in die TOP zijn beland) => Justin Bieber was trouwens maar een voorbeeld, dat is niet bedoeld om fans te kwetsen

    Dus wat is jullie mening?

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 14:56 ]


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Barbiedoll schreef:
    Mijn mening? Dat mensen veel en veel te veel zijken hierover. Er was een periode dat TH helemaal in is, en dat de 16+ stories de top5 'overspoelde'. Serieus je HOEFT niet naar die top5 te kijken.


    Forever.

    Ik lees eigenlijk nooit stories uit die top 5.
    Als ik een nieuwe story zoek, zoek ik op het forum bij stories promoten (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Buckbeak schreef:
    Ik lees eigenlijk nooit stories uit die top 5.
    Als ik een nieuwe story zoek, zoek ik op het forum bij stories promoten (:


    We need people like this :')


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dat is al heel vaak voorgesteld en dat gaat er ook niet komen, aangezien het ook niet eerlijk is tegenover de mensen die er wel inkomen.

    De top-5 is ook niet mijn meest favoriete ding hier op Q., maar ik besteed er gewoon geen aandacht aan, aangezien de verhalen die erin staan me sowieso niet erg interesseren. Meestal zijn ze nogal middenmoot en gericht op wat de meeste mensen graag willen lezen. Dus, als je het niet leuk vind, kijk er gewoon niet naar en ga zelf op zoek naar leuke verhalen die het volgens jou wél waard zijn en geef die gewoon een leuke reactie en Kudo. Daar doe je jezelf en de schrijver veel meer plezier mee.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Nimbuzz schreef:
    Hoeveel topics worden hier nog over gemaakt?

    Ik heb zo'n voorgevoel dat er nog veel gaan volgen :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nimbuzz schreef:
    Hoeveel topics worden hier nog over gemaakt?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Finnick schreef:
    Dat is al heel vaak voorgesteld en dat gaat er ook niet komen, aangezien het ook niet eerlijk is tegenover de mensen die er wel inkomen.

    De top-5 is ook niet mijn meest favoriete ding hier op Q., maar ik besteed er gewoon geen aandacht aan, aangezien de verhalen die erin staan me sowieso niet erg interesseren. Meestal zijn ze nogal middenmoot en gericht op wat de meeste mensen graag willen lezen. Dus, als je het niet leuk vind, kijk er gewoon niet naar en ga zelf op zoek naar leuke verhalen die het volgens jou wél waard zijn en geef die gewoon een leuke reactie en Kudo. Daar doe je jezelf en de schrijver veel meer plezier mee.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    De top 5 is inderdaad vet vaag. O,o


    Alis volat propriis

    Nimbuzz schreef:
    Hoeveel topics worden hier nog over gemaakt?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    De zoveelste topic -.-

    Negeer de top 5 gewoon


    (Be)lieve in (you)rself

    Er zijn tijden geweest dat elke dag de topstories gevuld was met 5 Bieber verhalen. Het begint juist wat te minderen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    :X het viel mij ook al op, het is voor mij irritant (ik mag die gozer niet)


    Get off, Bill is mine !!!

    BunnyBoy schreef:
    :X het viel mij ook al op, het is voor mij irritant (ik mag die gozer niet)


    *Mag die "gozer"die stiekem het woord gozer niet verdient ook niet maar we moeten er helaas allemaal mee leven* D:


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Kunnen we niet gewoon een combi maken? Dat de top 5 Story's wel gewoon blijven, maar dat daaronder een nieuw kopje komt, met 5 willekeurige stories, welke niet op kudo's zijn gebaseerd?


    Bad decisions make good stories.

    Klik.

    > Slotje.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.