• De laatste tijd is het mij echt opgevallen dat er een invasie opkomst is van Justin Bieber, heb je die TOP -stories al bekeken? 3 van Justin Bieber. Ik vind dat eigenlijk de Top-story methode verandert zou moeten worden. Zonder stemmen maar dat mods & Rutger zelf willekeurig elke dag stories kiezen of gewoon de TOP-5 afschaffen. Het zijn altijd dezelfde verhalen die erin staan, oké dat betekent dat mensen die verhalen wel leuk vinden, maar andere schrijvers zouden graag ook eens de kans krijgen om erin te staan (en kom aub niet aandraven met argumenten: "Schrijf dan beter" ofzo want ik lees voor de moment verhalen die steengoed zijn en nog nooit in die TOP zijn beland) => Justin Bieber was trouwens maar een voorbeeld, dat is niet bedoeld om fans te kwetsen

    Dus wat is jullie mening?

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 14:56 ]


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Hoeveel topics worden hier nog over gemaakt?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je hebt gelijk, ik doe helemaal neit aan die kudo's want het systeem lijkt me best oneerlijk, je kan toch nooit tegen die JB schrijvers op (Dat terwijl sommige neit eens zo origineel zijn :/) Mijn mening, en niets tegen JB-schrijvers


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Honderd keer voorgesteld, honderd keer afgewezen. En vraag me niet waarom, want ik ben het met je eens...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Eh topic nummer 100.
    Dit is al enige tijd zo, dat het je nu pas opvalt...
    Daarbij dit gaat over, net als iedere hype.


    Your make-up is terrible

    Defensive schreef:
    Honderd keer voorgesteld, honderd keer afgewezen. En vraag me niet waarom, want ik ben het met je eens...


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    En trouwens, dan heb je het nog geeneens over de top quizen. Verschrikkelijke quizen vaak (:


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    En trouwens, dan heb je het nog geeneens over de top quizen. Verschrikkelijke quizen vaak (:


    Ja inderdaad, laten we over dat kwaliteit-gehalte maar zwijgen :')


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    ja eigenlijk is het wel handig


    You can't not look cool with a crossbow.

    De Justin Bieber infasie is al terug uit gegaan,

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 15:07 ]


    <3

    En pas stonden er allemaal 16+ verhalen in de top 5, waarschijnlijk staan er binnenkort weer andere soorten verhalen in.


    <3

    Mijn mening? Dat mensen veel en veel te veel zijken hierover. Er was een periode dat TH helemaal in is, en dat de 16+ stories de top5 'overspoelde'. Serieus je HOEFT niet naar die top5 te kijken.


    To infinity and beyond •

    ah ah gewoon negeren, dat is de beste methode


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Defensive schreef:
    Honderd keer voorgesteld, honderd keer afgewezen. En vraag me niet waarom, want ik ben het met je eens...


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Lekker boeiend. Er zal altijd een hype zijn en er zullen altijd mensen zijn die dat stom vinden. Ik heb persoonlijk een vreselijke hekel aan de HP-hype en de Twilight-hype. Dus zo heeft iedereen wat. So be it.


    Gradually, then suddenly..

    Ach, in principe kan die top 5 voor mijn part gewoon weg...


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right