• doen of niet doen?
    (dit is waargebeurd, en ik weet waarover ik schrijf )

    Kaylee's leventje was altijd perfect, ze had lieve ouders, ze was niet verwend maar ze kwam ook niks te kort. Maar dit veranderde wanneer ze op vakantie ging in Oostenrijk, na 1 dag, begon haar moeder opeens zomaar te huilen. Ze wou niks meer doen, nergens meer naar toe, terwijl haar moeder altijd degene was die er op uit wou. Haar moeder ging langs een psychiater, langs psychologen, en werd zelfs voor een lange tijd opgenomen in het ziekenhuis. Na een lange tijd zwoegen, verdriet en pijn, werd het alleen maar erger. haar moeder verteld Kaylee dat ze niet meer wil leven. Kaylee durft haar moeder niet meer alleen te laten en het gezin dreigt uit elkaar te vallen. Zal het met haar moeder goed komen? En zal het gezin nog samen blijven?



    dit is dus waargebeurd.

    doen/niet doen?

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 22:08 ]


    Where words fail, music speaks

    te veel gedaan, niet orgineel, niet doen.


    Ex astris, sciencia

    Amarth schreef:
    te veel gedaan, niet orgineel, niet doen.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Amarth schreef:
    te veel gedaan, niet orgineel, niet doen.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Amarth schreef:
    te veel gedaan, niet orgineel, niet doen.

    In my case: wél doen. Het maakt het origineel dat je over een gebeurtenis schrijft, waar jij dagelijks mee te maken krijgt.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Misschien moet je er een orginele draai aan geven. Iets waardoor het speciaal wordt. Niet dat het idee fout is en het helemaal moet veranderen maar er iets speciaals in doet, waardoor het origineler word. Als je snapt wat ik bedoel


    Kill them with kindness.

    Hoezo te vaak gebeurd. Dit is niet een of ander verzonnen verhaal waar je ff je eigen draai aan kan geven.


    Only those who listen can hear

    TheLegacy schreef:
    Hoezo te vaak gebeurd. Dit is niet een of ander verzonnen verhaal waar je ff je eigen draai aan kan geven.

    Nee, maar dit is al te vaak beschreven in boeken en stories.


    Ex astris, sciencia

    Amarth schreef:
    (...)
    Nee, maar dit is al te vaak beschreven in boeken en stories.

    Dan nog (:
    Niet iedereen is hetzelfde en maakt het op dezelfde manier mee


    Only those who listen can hear

    TheLegacy schreef:
    (...)
    Dan nog (:
    Niet iedereen is hetzelfde en maakt het op dezelfde manier mee

    En daarbij is het waargebeurd, dus kan het beter beschreven worden.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Outcast schreef:
    (...)
    En daarbij is het waargebeurd, dus kan het beter beschreven worden.

    Dat is niet waar. Je kan zo iets heel goed beschrijven, ook al heb je het nog niet meegemaakt.


    Ex astris, sciencia

    Amarth schreef:
    (...)
    Dat is niet waar. Je kan zo iets heel goed beschrijven, ook al heb je het nog niet meegemaakt.

    Alles kan beter als je het meegemaakt hebt. Je kunt die emoties nooit zo goed beschrijven, behalve als je die zelf elke dag onder ogen moet zien.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Neen sorry, ik vind het niet echt origineel/spannend genoeg


    All I have in life, is my imagniation.

    nja, dan zeg ik het maar gwn, ja ik maak dit mee, en nee het is nog steeds niet afgelopen >.<


    Where words fail, music speaks