• Ik moest deze vakantie 5 verslagen, een muizenvalauto en een poster maken. Maar nu heb ik al 4 verslagen af, en moet ik alleen nog een boekverslag(boek is al uit). School kan de pot op met die muizenvalauto, ik klem hun hoofd er wel in, en ik zal ervan genieten. En die poster maak ik maandag ochtend in mijn studieuren. Bijna verdronk ik in mijn Huiswerk, maar ik leeg nog(wereldwonder).

    Meer mensen met leraren, die ervan genieten om stapels huiswerk te geven de laatste dag voor de vakantie?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik moet 1 samenvatting maken, 3 verslagen, 1 boekbespreking en nog wat opdrachten. |:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    Ik moet 1 samenvatting maken, 3 verslagen, 1 boekbespreking en nog wat opdrachten. |:


    Jij hebt dus ook van die rottige leraren.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik heb lkkr geen huiswerk :D 6(dance)(yeah):Y)(cool)(A):P(Y)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    bij ons kon dat niet, want na de examens was het al direct vakantie maar ik zal eens kijken wat ik moet doen, want daar heb ik zelfs nog niet naar gekeken ;o


    Cowards die many times before their deaths.

    hmm ik moet alleen een boek lezen maar dat is saai :3


    We can only learn to love by loving.

    ik heb niks, alleen tegen dinsdag maar dat is heel weinig dus ;D


    Cowards die many times before their deaths.

    Helemaal nix ;D


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik moet nog 2 verslagen maken + boek uitlezen. Gosh ik heb er geen zin in, kom op het is vakantie! =.=


    -

    Clarity schreef:
    Helemaal nix ;D


    *jaloers*


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Clarity schreef:
    Helemaal nix ;D


    effort never betrays you

    Arme jij <3
    ik heb geen huiswerk ;x


    -

    Ik heb nog een hele stapel hier liggen en ik ga het niet doen, dat weiger ik gewoon.

    Nee, ik verzoop een wéék voor de vakantie in het huiswerk -.-' & Nu ben ik huiswerkvrij;)


    .

    Idiotique schreef:
    bij ons kon dat niet, want na de examens was het al direct vakantie maar ik zal eens kijken wat ik moet doen, want daar heb ik zelfs nog niet naar gekeken ;o


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb geen huiswerk! (:


    Never run out of reasons to smile...