• Altijd hockey of voetbal. Echt zo stom -_-
    Wt krijgen jullie vaak? En vind je dat leuk ofniet?


    I live for the applause, you will die for it.

    van alles >.<
    en vind het nogsteeds niet leuk xD

    Tennis hebben we nu al seker al 3 keer achter elkaar gehad --'
    And het is booooooor!ng dude!


    I found myself in Wonderland.

    Elk jaar krijgen we badminton XD
    Maar wij gn nu fitnessen, en dat vind ik wel leuk ^^


    It's all for you, my butterfly.

    wij doen echt te vaak voetbal!
    maar wij zitten in een klas met 7 meisjes en 18 jongens, dus dat kan gewoon bijna niet anders, die jongens blijven gewoon zeuren tot het mag x']
    maarja. zalwel.


    Mew <3

    Altijd maar dat eeuwige volleybal. Ik word er schijtziek van. Maar vanwege mijn klas heb ik sowiezo bijna geen zin in gym. Niet meer.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bijna altijd [paaltjes]voetbal. Blegh.


    blame the bully.

    Wees blij. Wij zijn al heel het schooljaar buiten aan het rennen. Regen of zonneschijn, het maakt allemaal niet uit voor mijn leraar. Zelfs met sneeuw moeten we buiten rondjes rennen. En dan staat ie lekker aan de zijkant toe te kijken met zijn sjaal, mutsje en handschoenen. Sick bastard. ><

    Wij? Tegenwoordig alleen maar basketbal, komt door het basketbaltoernooi dat we laten zullen krijgen, ik mag het wel. =']
    x.


    ok

    Wees blij. Wij zijn al heel het schooljaar buiten aan het rennen. Regen of zonneschijn, het maakt allemaal niet uit voor mijn leraar. Zelfs met sneeuw moeten we buiten rondjes rennen. En dan staat ie lekker aan de zijkant toe te kijken met zijn sjaal, mutsje en handschoenen. Sick bastard. ><
    OMG BAH. Ik vind naar huis fietsen al 2e ijstijd. Maar jij moet gewoon focking buiten rondjes lopen o.O Medelij met je..


    I live for the applause, you will die for it.

    Wij hebben veel met Ballen n.n' Voetbal, korfbal. n.n'
    :]

    Vanalles:
    We hebben een speciale lijst..
    Deze 4 weken hebbenwe :
    Trampoline/Salto
    &
    Basketbal

    x.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    (...) OMG BAH. Ik vind naar huis fietsen al 2e ijstijd. Maar jij moet gewoon focking buiten rondjes lopen o.O Medelij met je..

    Aan mijn school zijn de 'pleinen'. Een soort bos en ook een paar voetbalvelden enzo. We moeten altijd rond die voetbalvelden lopen. Lang leven de cantine van onze schoolvoetbalclub. ^^ Elke keer als we er voorbij lopen, ga ik erachter schuilen. Wachten tot de anderen weer een rondje hebben gedaan en dan aansluiten. :Y)

    Wij doen aan Hockey (love it), trampoline springen (love it), voetbal (like it), volleybal (ben ik bang voor), basketbal (like it), badminton (boring) en dat is het :P
    Ik hou van sport dus vndaar :P


    Tears are crashing out of my eyes

    Wij altijd op de dieje stoeme balk kunstjes doen xD


    Your Butt is Mine!

    Lopen in de kou x[
    En zwemmen.. oersaai!
    Handstand hebben we oowk vaak..