• Hey,
    Wat vinden jullie fijner om te lezen,
    Lange hoofdstukken of korte hoofdstukken ?
    zet ook bij waarom (:

    Alvast bedankt (flower)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 18:30 ]


    When you love someone and they break your haert don't give up on love have faith restart !

    Sws lange hoofdstukken. Anders ben je er gewoon echt zo doorheen. Vooral als je echt een verhaal volgt. Dan ben je klaar met een 'hoofdstuk' van 300 woorden, en dan moet je weer wachten. Dan zit je er net lekker in, en dan is het alweer klaar. Dan wacht ik liever wat langer op een lang hoofdstuk.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    bijden zijn wel fijn maar niet te lang of te kort!

    Ik heb het liefst gemiddeld, van rondom de 400 a 500 woorden, maar als ik zou moeten kiezen, het liefst lange hoofdstukken.


    Bad decisions make good stories.

    Hmm... Toch meer korte. ^^


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Kort.
    Sws hou ik niet van lezen en als ik dan zo'n hele lap tekst zie dan heb ik er geen geduld voor, krijg ik jeuk aan mijn ogen en vergeet ik na 3 seconden wat ik lees.


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn hoofdstukken zijn meestal rond de 400. Dat vind ikzelf prettiger lezen en heb er nog nooit commentaar op gehad?


    To infinity and beyond •

    Rond de 500 tot 600 woorden , dat vind ik het fijnste.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Vrij kort: 600 tot 800 woorden


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Het liefst 500 - 900/1000. Bij te lange hoofdstukken kan ik mijn gedachte er niet bij houden :')


    As travars