• Wanneer June wordt gedumpt door haar boyfriend Rory, is het alsof de wereld vergaat. Gelukkig heeft ze haar beste vriendin Hannah om haar te troosten. Maar toch kan June Rory niet uit haar hoofd zetten. Hannah besluit dat het tijd is voor wat afleiding voor June en bedenkt een geweldig plan: Ze gaan samen op roadtrip door de U.S.A! Met één auto en precies genoeg spullen gaan ze op weg, maar hun roadtrip blijkt toch niet zo makkelijk te gaan als verwacht. Om het nog erger te maken krijgt Hannah te maken met de meest irritante jongen op aarde en wordt June achtervolgt door een ongelofelijke nerd, ten minste, dat denken ze, totdat ze erachter komen dat deze jongens misschien toch best wel leuk zijn..


    Road Trippin'

    Ik heb een abo genomen, ondanks dat er nog niks geschreven is. Het lijkt me gewoon nu al een leuk verhaal =D En ik heb eerlijk gezegd ook nog nergens iets gelezen over twee mensen die op een roadtrip gaan.. ;p Dus 't is nog een origineel verhaal ook!


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    Dit lijkt me toch zo'n geweldige story (nerd)


    “Love is a contradiction.”

    ah ik neem abo=)


    You just made my day;D

    Lijkt me een leuke story! Abo + kudo! (yeah) Snel beginnen hoor! _O_


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    En nu is er dus al uhh 2x gepost, en ja hoor, het is een leuk verhaal! =D Dus mensen, abonneer (duivel)


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    De eerste drie chapters staan er al op:
    1 ~ Rory tutoring?
    2 ~ Cakeface
    3 ~ Ice cream and good ideas

    En alle drie de chapters heb ik alweer gelezen, hehe =)


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."