• Dankjewel aan de moderaters!
    Ruzie was niet de bedoeling, maar als het ertoe leid, vraag ik een slotje.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 16:53 ]

    Hingucker schreef:
    (...)

    Je zei het nochtans tamelijk arrogant.
    En daarbij kloppen die stories niet, want er staat bij 'pro ana' wat letterlijk wil zeggen dat je voor anorexia bent en dan zetten ze in de omschrijving dat het niet de bedoeling is om aan te zetten tot anorexia.
    Dat is volledig tegenstrijdig. Punt uit.


    Pro Ana betekend niet dat je voor anorexia bent, niemand moedigt elkaar aan om Anorexia te krijgen op die sites en in verhalen. Het is voor steun en dat je elkaar beter kan begrijpen, that it.

    Mudblood schreef:
    Zucht. Weet je wat belachelijk is? Boulimia en Anorexia.


    _O_


    To infinity and beyond •

    Written schreef:
    Thaha! Ben ik het weer geweest x') Klach me hier bijna dood omdat jullie het je zo aantrekken ^


    Oh dus je zocht een discussie?

    Zeg ik dat? Jij blijft doordrammen! ^

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Oh dus je zocht een discussie?


    Blijkbaar. Ach, dat soort kansloze mensen heb je nou eenmaal er tussen zitten.(':


    To infinity and beyond •

    Barbiedoll schreef:
    Met schrijven is er niets FOUT of GOED. Het gaat om de DRAAI die je er zelf om geeft. Als jij je eraan stoort, dan lees je die stories niet. Very simple (:


    Lees de huisregels.
    Daar staat in dat het fout is.
    Einde discussie.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Written schreef:
    (...)

    Dat weet ik maar al te goed, maar ik ga niet mijn hele tijd verdoen om dat te schrijven! Ik wilde gewoon duidelijk maken dat Pro Ana & Anorexia niet hetzelfde is! Kan deze belachelijke discussie nu alsjeblieft stoppen?

    Sommige mensen willen hier wel graag over schrijven, misschien omdat die schrijvers zichzelf heel erg in hun eigen verhaal herkennen? Ieder meisje vind zichzelf te dik en bij de één beinvloed het haar leven meer dan bij een ander meisje. Zo wil ook het ene meisje schrijven over haar probleem en het andere meisje niet.


    Ik ben gemeen xoxo

    Hingucker schreef:
    (...)

    Lees de huisregels.
    Daar staat in dat het fout is.
    Einde discussie.


    Ik vind dat je dit tamelijk arrogant zegt.


    To infinity and beyond •

    Written schreef:
    Zeg ik dat? Jij blijft doordrammen! ^


    Omdat jouw beeld van Pro-Ana, wat je bij ons probeerde recht te zetten, totaal niet klopt. Dan geef ik mijn mening en dan krijg ik gezeik omdat ik het 'arrogant zeg' en verwijder jij je beginpost, Ja leuk ja.

    Written schreef:Thaha! Ben ik het weer geweest x') Klach me hier bijna dood omdat jullie het je zo aantrekken ^



    Je komt nu gewoon scheef over, je maakt een topic je kan dit soort reacties verwachten jij komt over als of je het heel erg aantrekt.


    Some angels have no wings.

    Barbiedoll schreef:
    (...)

    Ik vind dat je dit tamelijk arrogant zegt.


    HAHAHAH. (krul)

    Beleza schreef:
    (...)
    Sommige mensen willen hier wel graag over schrijven, misschien omdat die schrijvers zichzelf heel erg in hun eigen verhaal herkennen? Ieder meisje vind zichzelf te dik en bij de één beinvloed het haar leven meer dan bij een ander meisje. Zo wil ook het ene meisje schrijven over haar probleem en het andere meisje niet.


    Go Laura, I couln't agree more <3

    Mudblood schreef:
    Zucht. Weet je wat belachelijk is? Boulimia en Anorexia.

    Dit vind ik de meest harteloze reactie die ik ooit op quizlet heb gezien en ik vind dat deze reactie eigenlijk hier niet thuis hoort. Ik wil nu niet de mod uithangen of zo, maar zou je de volgende keer niet zo'n reactie willen plaatsen, je kwetst mij er namelijk mee.
    Bedankt iig.


    Ik ben gemeen xoxo

    Barbiedoll schreef:
    (...)

    Blijkbaar. Ach, dat soort kansloze mensen heb je nou eenmaal er tussen zitten.(':


    Ah, dus iedereen die een discussie start is kansloos?
    Juist niet, want zij willen net een bepaald probleem aankaarten om het eventueel op te lossen én zij durven hun mening te uiten.

    Jij kan blijkbaar alleen maar mensen uitschelden om jezelf beter te voelen.
    Dàt is kansloos.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Mudblood schreef:
    Zucht. Weet je wat belachelijk is? Boulimia en Anorexia.

    Jij bent pas belachelijk dat je zegt dat dat belachelijk is, want dit is echt bullshit, en kwetsend

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 16:43 ]