• Dankjewel aan de moderaters!
    Ruzie was niet de bedoeling, maar als het ertoe leid, vraag ik een slotje.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 16:53 ]

    hmmm oke oke. Chill ff zou ik zeggen!

    Ik ben chill, geloof me (;
    ma als je niet tegoei weet wat het is, waarom dan een verhaal schrijven? ^__^

    Héy dude, take a chillpill (joehoe)
    Plus het feit dat pro-ana tot anorexia toe leidt (:

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 16:26 ]


    To infinity and beyond •

    Ja dat is wat ik wil zeggen, maar iedereen begint met zo'n verhalen telkens bij 'ik wil afvallen, ik ga minder eten, blahblahblah'
    en dat ergert me gewoon, omdat ik graag zo'n verhalen lees, maar het klopt gewoon niet ^

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 16:27 ]

    Dude, chill. De meesten hier op Q weten wel wat het verschil is.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oh iemand die denkt dat 'ie het beter weet. Je uitleg klopt niet. Pro Ana is een levensstijl, maakt niet uit of je het samen doet :'D Natuurlijk geef je support enzo aan anderen, maar je noemt jezelf sowieso niet 'Anorexia' als je goed weet waar je mee bezig bent. Nee, dan noem je jezelf 'Ana'
    Get your facts right.

    Waarom zijn bijna alle verhalen die erover geschreven worden fout? ^

    Barbiedoll schreef:
    Héy dude, take a chillpill (joehoe)
    Plus het feit dat pro-ana tot anorexia toe leidt (:


    Kan je ook normaal praten? (':

    OT: Ja, dat vind ik dus ook en heb al een klacht gestuurd naar een mod, maar die antwoordde (nog) niet.
    Normaal mag dat hier niet op de site en plots zie je het 'overal' en doet niemand er wat aan.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Met schrijven is er niets FOUT of GOED. Het gaat om de DRAAI die je er zelf om geeft. Als jij je eraan stoort, dan lees je die stories niet. Very simple (:


    To infinity and beyond •

    Maar als je je storie PRO ANA noemt, moeten ze niet plots over anorexia beginnen, want dat is het NIET ^

    Atmosphere schreef:
    Oh iemand die denkt dat 'ie het beter weet. Je uitleg klopt niet. Pro Ana is een levensstijl, maakt niet uit of je het samen doet :'D Natuurlijk geef je support enzo aan anderen, maar je noemt jezelf sowieso niet 'Anorexia' als je goed weet waar je mee bezig bent. Nee, dan noem je jezelf 'Ana'
    Get your facts right.


    Ahja, want een mens kan geen fouten maken?
    Of weet jij misschien altijd alles beter? Zo te zien wel hé.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Pro-ana betekend eigenlijk dat je voor anorexia bent, wat in 99% van alle 'pro-ana' gevallen niet waar is. Pro-ana is gewoon de naam wat die site's hebben gekregen, omdat de buitenwereld hun niet snapt. Mensen die op zulke sites zitten, zoeken alleen maar contact met mensen die hun snappen, zodat ze het gevoel krijgen dat ze er niet alleen voor staan.


    Ik ben gemeen xoxo

    Nu wil ik weten wat er in de beginpost stond (cat)

    Ja, mensen die anorexia hebben willen een geheim, met niemand delen, alleen zijzelf & Ana ^

    Hingucker schreef:
    (...)

    Ahja, want een mens kan geen fouten maken?
    Of weet jij misschien altijd alles beter? Zo te zien wel hé.


    Waaat :'DD?
    Ik reageer erop als iemand een topic maakt, met dat ze boos is op stories omdat ze 'niet kloppen', want ze kloppen namelijk wel, wat zei denkt dat ze 'beter weet' klopt niet. Ik moet hier niet eens op reageren, word ik alleen maar chagarijnig van :'D