• Dankjewel aan de moderaters!
    Ruzie was niet de bedoeling, maar als het ertoe leid, vraag ik een slotje.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 16:53 ]

    Quoten is handiger, dan snappen mensen dat je het tegen hun hebt. (':


    To infinity and beyond •

    Weetje zolang ze niet tot aansporen zetten vind ik het goed


    Some angels have no wings.

    Stop dan met reageren? Ik wilde ook niemand kwaad of geïrriteerd maken hoor ^

    Written schreef:
    Stop dan met reageren? Ik wilde ook niemand kwaad of geïrriteerd maken hoor ^


    Ik wil hier graag op reageren.
    Want jouw definitie van het 'juist schrijven' is verkeerd.
    Het gaat niet omdat je mensen steun geeft,
    het gaat erom dat je er op een of andere manier voor kiest.
    Dat heeft niks met andere mensen te maken.

    Written schreef:
    Ja, mensen die anorexia hebben willen een geheim, met niemand delen, alleen zijzelf & Ana ^

    Om eerlijk te zijn willen mensen met anorexia hun verhaal wel kwijt, maar ze zijn bang voor gevolgen. Ze vinden zichzelf dik en/of ze hebben vroeger een trauma opgelopen waardoor ze nu vinden dat ze alleen controle hebben over het eten. Ze willen niet dik worden en/of de controle aan iemand anders geven.


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    Om eerlijk te zijn willen mensen met anorexia hun verhaal wel kwijt, maar ze zijn bang voor gevolgen. Ze vinden zichzelf dik en/of ze hebben vroeger een trauma opgelopen waardoor ze nu vinden dat ze alleen controle hebben over het eten. Ze willen niet dik worden en/of de controle aan iemand anders geven.

    Beleza schreef:
    (...)
    Om eerlijk te zijn willen mensen met anorexia hun verhaal wel kwijt, maar ze zijn bang voor gevolgen. Ze vinden zichzelf dik en/of ze hebben vroeger een trauma opgelopen waardoor ze nu vinden dat ze alleen controle hebben over het eten. Ze willen niet dik worden en/of de controle aan iemand anders geven.


    Dat weet ik maar al te goed, maar ik ga niet mijn hele tijd verdoen om dat te schrijven! Ik wilde gewoon duidelijk maken dat Pro Ana & Anorexia niet hetzelfde is! Kan deze belachelijke discussie nu alsjeblieft stoppen?

    Written schreef:
    (...)

    Dat weet ik maar al te goed, maar ik ga niet mijn hele tijd verdoen om dat te schrijven! Ik wilde gewoon duidelijk maken dat Pro Ana & Anorexia niet hetzelfde is! Kan deze belachelijke discussie nu alsjeblieft stoppen?


    Heel simpel, had dan dit topic ook niet geopend --'


    To infinity and beyond •

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Waaat :'DD?
    Ik reageer erop als iemand een topic maakt, met dat ze boos is op stories omdat ze 'niet kloppen', want ze kloppen namelijk wel, wat zei denkt dat ze 'beter weet' klopt niet. Ik moet hier niet eens op reageren, word ik alleen maar chagarijnig van :'D


    Je zei het nochtans tamelijk arrogant.
    En daarbij kloppen die stories niet, want er staat bij 'pro ana' wat letterlijk wil zeggen dat je voor anorexia bent en dan zetten ze in de omschrijving dat het niet de bedoeling is om aan te zetten tot anorexia.
    Dat is volledig tegenstrijdig. Punt uit.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Written schreef:
    (...)

    Dat weet ik maar al te goed, maar ik ga niet mijn hele tijd verdoen om dat te schrijven! Ik wilde gewoon duidelijk maken dat Pro Ana & Anorexia niet hetzelfde is! Kan deze belachelijke discussie nu alsjeblieft stoppen?


    Jouw beginpost was belachelijk en dat je het hebt verwijderd is nog belachelijker.

    Zolang, ze niet aansporen enzo met de verhaal hoeven we niet te klagen.
    Voor de rest moet je weten dat dit soort reacties kunnen komen in zo een topic. Relax laat je niet opfukken


    Some angels have no wings.

    Thaha! Ben ik het weer geweest x') Klach me hier bijna dood omdat jullie het je zo aantrekken ^

    Zucht. Weet je wat belachelijk is? Boulimia en Anorexia.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Jouw beginpost was belachelijk en dat je het hebt verwijderd is nog belachelijker.

    Go you!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Written schreef:
    Thaha! Ben ik het weer geweest x') Klach me hier bijna dood omdat jullie het je zo aantrekken ^


    Yay for you. *O*


    To infinity and beyond •