• Okay, ik was dus soort met een jongen bezig, heb met hem gezoend enzo, en alles ging goed. Ik hoorde van mensen dat hij me leuk vond, ik begon hem leuk te vinden maar nu negeert hij me serieus, en gaat hij allemaal met andere meisjes afspreken en ik ben daar veel te jaloers voor. En nu vind ik hem wel leuk, en hij mij niet meer of zo. En nu weet ik niet wat ik moet doen. Weten jullie iets?

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 10:15 ]


    live the life you love

    Vergeten, die is het zo niet waard.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Vergeten, die is het zo niet waard.

    Tja, dat probeer ik. Maar 't is eigenlijk het ideale, hij heeft gewoon alles..


    live the life you love

    Malik schreef:
    (...)
    Tja, dat probeer ik. Maar 't is eigenlijk het ideale, hij heeft gewoon alles..


    En dat wilt hij blijkbaar niet zomaar aan je geven, hij kwetst je, negeert je, is dat het waard? Nee, hij zal niet veranderen.


    Your make-up is terrible

    Ik denk dat je hem moet vergeten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Assassin schreef:
    (...)

    En dat wilt hij blijkbaar niet zomaar aan je geven, hij kwetst je, negeert je, is dat het waard? Nee, hij zal niet veranderen.

    Ja klopt, je hebt gelijk. Maar 't is best moeilijk.


    live the life you love

    Malik schreef:
    (...)
    Tja, dat probeer ik. Maar 't is eigenlijk het ideale, hij heeft gewoon alles..

    Behalve dan het feit dat hij op deze tijd en datum met een ander zit te zoenen en gewoon geen zak om je geeft.
    Nee, ik zal je effe wakker schudden: tenzij je de komende tijd door wil gaan als een emotioneel wrak door hem zou ik die gast vergeten, hem aankijken met een 'whatyalookinatbitch' blik als je 'm tegen komt en je ogen open houden voor iemand die je wel waard is.


    No growth of the heart is ever a waste