• De zestienjarige Chelsea is een goede heks, perfect zelfs. Ze zit al zes jaar op Zweinstein, maar dat is duidelijk. Ze is een echte waaghals, en vindt het leuk om met dooddoeners te dollen. Zo hebben Bellatrix van Detta, Amycus en Alecto Kragge, Severus Sneep en de familie Malfidus een hekel aan haar. Hermelien vindt dit onacceptabel van Chelsea, maar kan er niets aan doen. Ronald Wemel vindt in de loop van der jaren Chelsea leuk, en wil haar uitvragen. Maar op een dag geeft Voldemort de opdracht aan de Dooddoeners om Chelsea uit te schakelen. Maar lukt dat wel met zo’n… perfecte heks? Zullen Chelsea’s vrienden haar beschermen tegen het kwaad? Zal Ronald, oftewel Ron de liefde van zijn leven krijgen?


    Ik wil dus een lovestory over Ron Wemel gaan maken. Dat is mijn eerste HP-Lovestory, dus, ik hoop dat jullie een goede Engelse naam vinden voor me en het je leuk lijkt (:.

    Voor de liefhebbers.
    http://www.quizlet.nl/stories/57011/miss-little-perfect--ronald-weasley/

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 14:48 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mary Sue.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Prime schreef:
    Mary Sue.


    Oke ;D


    26 - 02 - '16

    BatManX schreef:
    (...)

    Ahh... Oke,
    Dan weet ik weer wat ;D
    Ik leer nog eens wat op deze site! 8D


    Ja, nu ben je nog slimmer! 8D nu voel ik me heel leerkrachterig..
    .. dat klinkt raar

    anyway, ik en Prime gaven gewoon ozne mening, dan meot je neit gaan vragen (niet jij BatMan, het andere persoontje) wat er mis is emt ons. ze vraagt onze mening; die geven we.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    (ik het ander persoontje)

    maar je kan het toch ook wat minder negatief doen zeg dan gewoon dat het niet jou styl is on dat het wel erg vaak voorkomt ofzo


    Live Sucks Then You Die!

    missFranka schreef:
    (ik het ander persoontje)

    maar je kan het toch ook wat minder negatief doen zeg dan gewoon dat het niet jou styl is on dat het wel erg vaak voorkomt ofzo


    Nee, ik ben neit negatief, ik ben eerlijk over mijn mening. dat die mening negatief is kan ik niets aan doen


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    VampyreAngel schreef:
    (...)

    Ja, nu ben je nog slimmer! 8D nu voel ik me heel leerkrachterig..
    .. dat klinkt raar

    anyway, ik en Prime gaven gewoon ozne mening, dan meot je neit gaan vragen (niet jij BatMan, het andere persoontje) wat er mis is emt ons. ze vraagt onze mening; die geven we.


    Ik snap eigenlijk beide kanten wel,
    Misschien is Mary Sue niet gelijk de aardigste term om een verhaal te benoemen (Wow wat een woordenschat) Maar je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen om een mening. En ik weet hoe dat voelt want ik heb autisme, ik voel me snel aangevallen als mensen iets anders denken dan ik. Mja, Miss Imperfection heeft gesproken 8D
    En nu weer gezellig gaan Quizletten mensen (:


    26 - 02 - '16

    BatManX schreef:
    (...)

    Ik snap eigenlijk beide kanten wel,
    Misschien is Mary Sue niet gelijk de aardigste term om een verhaal te benoemen (Wow wat een woordenschat) Maar je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen om een mening. En ik weet hoe dat voelt want ik heb autisme, ik voel me snel aangevallen als mensen iets anders denken dan ik. Mja, Miss Imperfection heeft gesproken 8D
    En nu weer gezellig gaan Quizletten mensen (:


    Ja mama :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    VampyreAngel schreef:
    (...)

    Ja mama :Y)


    Oke kindje ;D


    26 - 02 - '16

    weetje ik ben het helemaal met de benoeming van BatManX....
    zelf ben ik ook totaly imperfect zelf heb ik ook iets (zieken huis weet het niet elke maand tripje naar het zieken huis echt ik bedoel ik ken het ziekenhuis van binnen naar buiten) maarja sorry asl het voelde dat ik je aanviel was niet zo de bedoeling


    Live Sucks Then You Die!

    missFranka schreef:
    weetje ik ben het helemaal met de benoeming van BatManX....
    zelf ben ik ook totaly imperfect zelf heb ik ook iets (zieken huis weet het niet elke maand tripje naar het zieken huis echt ik bedoel ik ken het ziekenhuis van binnen naar buiten) maarja sorry asl het voelde dat ik je aanviel was niet zo de bedoeling


    XD enne wat ben ik zus dinges???? 1 big happy familie XD


    Live Sucks Then You Die!

    missFranka schreef:
    (...)

    XD enne wat ben ik zus dinges???? 1 big happy familie XD


    Dan ben ik klein kindje van 6 (A)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    yeaaay Miranda is dus de jongste vampire angel de middelste en ik de oudste en dan is Badman de moeder (nu hebben we aleen noch een vader nodig)


    Live Sucks Then You Die!

    missFranka schreef:
    yeaaay Miranda is dus de jongste vampire angel de middelste en ik de oudste en dan is Badman de moeder (nu hebben we aleen noch een vader nodig)


    Gezelluuugg =3
    Okeejj,
    Wie gaan we strikken om vadertje te spelen XD


    26 - 02 - '16

    missFranka schreef:
    yeaaay Miranda is dus de jongste vampire angel de middelste en ik de oudste en dan is Badman de moeder (nu hebben we aleen noch een vader nodig)


    Sinds je profiel zegt dat je jonger ben dan ik: klopt dat neit :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sorry to ruin the fun, maar wel ontopic blijven graag.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.